تاریخ انتشار: 1396/07/13 15:28
کد خبر: 179726

کاپیتان جلال عامل اتحاد برانکو و کی روش

در میانه دعواهای به تدریج کمرنگ و کمرنگ تر شده سرمربیان تیم ملی و پرسپولیس ، به آرامی شاهد نوعی از مراعات کردن و نزدیک تر شدن مواضع این دو در قبال دشمنان واحد هستیم.
کاپیتان جلال عامل اتحاد برانکو و کی روش

این دو مربی بی علاقه نسبت به یکدیگر ، این روزها دعواهای خود را کنار گذاشته اند و هر کدامشان در یک جبهه به ظاهر جدا اما مشترک مشغول به نبردند. نبرد این دو بر سر سیدجلال  حسینی کاپیتان مشترکی است که دارند. در حقیقت تلاش ها برای ایجاد اختلاف ، اینجا به ایجاد یک اتحاد تبدیل شده!

سیدجلال که در چند ماه اخیر غیبتش برای هر دو مربی گران تمام شده ، این روزها در شرف بازگشت به میادین فوتبال بعد از پایان مصدومیتش است و در اردوی تیم ملی هم در تمرینات آماده و با انگیزه نشان داده.

در این میان برخی شایعات در مورد سیدجلال در رسانه ها نشر یافته که خشم همزمان هر دو سرمربی را برانگیخته. اینکه سید جلال با برانکو به مشکل خورده و یا اینکه مصدومیتش دنباله دار است و حتی شایعه دوپینگ که روی جلد یک روزنامه ورزشی نیز منتشر شد ، از زمره اخباری بودند که دو سرمربی سیدجلال را به اتخاذ موضع واحد در مورد او وادار کردند.

حمایت های مشترک برانکو و کی روش از سیدجلال ، علاوه بر اینکه نشان می دهد این دو مربی چقدر روی حفظ حرمت بزرگترهای تیم  و آرامش تیم خود حساسیت دارند ، نشاندهنده اهمیت جایگاه سیدجلال برای این دو مربی هم هست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27pllv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگرانی و اضطراب برای روزهای بعد از کی روش و برانکو