تاریخ انتشار: 1396/05/03 19:08
کد خبر: 193498

هافبک طراح برزیلی سپاهان / جهانگرد جدید فوتبال ایران!

هافبک طراح برزیلی سپاهان / جهانگرد جدید فوتبال ایران!

رافائل کری‌ولارو، هافبک برزیلی قرارداد خود را با سپاهان امضا کرد. این بازیکن 28 ساله 6 سال پیش عضو تیم لیگ برتری ویتوریو گیمارش پرتغال بود. او در همان سال اول قرارداد با گیمارش به تیم دسته اولی تروفونزه قرض داده شد.

 پس از یک سال برگشت و در تیم ب ویتوریو گیمارش مشغول بازی شد. او در 3 سال فقط 24 بازی برای تیم ب گیمارش انجام داد و سرانجام در سال 2015 به تیم عجمان امارات پیوست. کری‌ولارو فقط یک نیم‌فصل در عجمان حضور داشت و در نیم‌فصل دوم به تیم ویسلا کراکوف لهستان رفت. در پایان فصل از این تیم هم جدا شد و به تیم آروکا در لیگ برتر پرتغال پیوست. او فصل گذشته با این تیم به لیگ دسته اول سقوط کرد و سرانجام امروز به عضویت سپاهان درآمد.

از سال 2011 تا امروز کری‌ولارو 6 بار تیمش را عوض کرده و سپاهان هفتمین تیم او در این 6 سال است. با این کارنامه، به نظر نمی‌رسد سطح بازی‌اش در حد و اندازه‌ای باشد که به سپاهان کمک کند. او فقط در تیم ب گیمارش بیشتر از یک سال دوام آورده و در دیگر تیم‌ها یک فصل یا یک نیم‌فصل بازی کرده است. با این شرایط جذب او توسط سپاهان که سابقه خوبی در استخدام بازیکنان خارجی دارد کمی عجیب به نظر می‌رسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27pre6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شاگردان قلعه‌نویی فاتح دربی اصفهان شدند