تاریخ انتشار: 1396/06/24 23:49
کد خبر: 182898

اخراج یا استعفا؛ گزینه پیش روی منصوریان/ کدام مسیر حرفه ای است؟

دو گزینه پیش روی سرمربی استقلال باقی مانده است که باید یکی را انتخاب کند.
اخراج یا استعفا؛ گزینه پیش روی منصوریان/ کدام مسیر حرفه ای است؟

بعد از بازی پدیده که انتقادها از منصوریان به اوج خود رسیده بود نقل قولی از کارلوس کی روش خطاب به سرمربی استقلال در محافل ورزشی منتشر شد که اگر استعفا دادی، دیگر به فوتبال برنگرد.

منصوریان نیز استعفا نداد و کار خود را بدون توجه به انتقادها کار خود را ادامه و گل گهر سیرجان را در چهارچوب جام حذفی به سختی از پیش رو برداشت و به مرحله بعد پای گذاشت. اما در هفته ششم ، و اینبار  مقابل پارس جنوبی جم طعم شکست را چشید و باز هم در معرض اخراج قرار گرفت. فارغ از اینکه جنس استقلال جور نیست که این نیز به عدم یارگیری درست وی بر می گردد و یا اینکه عدم در اختیار داشتن نفرات کلیدی خود به دلیل مصدومیت، سوالی که ذهن طرفداران فوتبال فوتبال علی الخصوص طرفداران میلیونی استقلال را مشغول کرده است استعفا و یا ادامه کار منصوریان میباشد.

وقتی حافظه فوتبالی خود را مرور می کنیم این شرایط کم بیش دامن بسیاری از مربیان بزرگ را گرفته است. از مورینیو خاص تا کلوپ، هیتسفلد، بنیتز و آنجلوتی بزرگ این شرایط را گذرانده اند. اما کدام یک استعفا را راه حل و کدام یک ادامه و اخراج!

به نظر میرسد که بهترین راه برای مربیانی که به راهی که شروع کرده اند اعتقاد دارند، ادامه و درست کردن تیم و خروج از بحران میباشد. همان کاری که یورگن کلوپ در بحران دورتموند و یا کاری که آقای خاص انجام داد و تا جایی با چلسی ادامه داد تا از سمت خود برکنار شد. کاری که بنیتز در رئال نیز انجام داد. فارغ از هر گونه تعصبی که طرفداران استقلال که به حق میباشد کاری که منصوریان انجام میدهد درست و حرفه ای است و کی روش نیز همین موضوع که اگر به کارت اعتقاد داری ادامه بده یا مثل کلوپ رستگار می شوی و یا مثل مورینیو اخراج!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27pzxn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان تا شهرآورد روی نیمکت استقلال/ صعود پرسپولیس به سود علیمنصور
نقطه پایان منصوریان مشخص شد

ورود شماره 6 به ترکیب اصلی استقلالی ها
امید به جمع استقلالی ها می آید