تاریخ انتشار: 1401/07/21 19:17
کد خبر: 15326

اختصاصی/ نتایج ضعیف سعید اخباری ادامه دارد!

سعید اخباری سرمربی چادرملو پس از گذشت هشت هفته تنها با یک پیروزی در رتبه سیزدهم جدول است.
اختصاصی/ نتایج ضعیف سعید اخباری ادامه دارد!

تیم فوتبال چادرملو اردکان در نخستین فصل حضور خود در لیگ یک علی رغم هزینه های زیادی که کرده است در کسب نتیجه گیری عملکرد ضعیفی داشته است. 

سعید اخباری که فصل گذشته هم از سایپا به دلیل کسب نتایج ضعیف اخراج شد در حالی سرمربی چادرملو شد که پیش از هفته های آغازین رقابت ها مدیران جدید به دلیل رقم سنگین قرارداد این سرمربی نتوانستند باعث جدایی این سرمربی شوند تا همچنان اخباری روی نیمکت این تیم بشیند. 

سعید اخباری روز گذشته پس از تساوی برابر خیبر خرم آباد در اظهار نظری عجیب اعلام کرد  بودجه تیمش جز دوازده تیم لیگ یک هم نیست آنهم در حالی قراداد خود این سرمربی با رقم ۲ میلیارد تومان یکی از سنگین ترین قرارداد های فصل است، همچنین گویا سعید اخباری فراموش کرده است که چند بازیکن این تیم قرارداد بالای ۱ میلیارد تومان دارند آنهم در حالی که اگر آپشن های قرارداد سایر بازیکن هتی تیم هم اگر فعال شود این تیم به جرات یکی از گران ترین تیم های فصل خواهد شد. 

اخباری در حالی این صحبت را کرده است که این تیم برای تنها برد فصل ۴ میلیون تومان پاداش دریافت کرده است که شاید برای سایر تیم های لیگ یک این رقم بیشتر شبیه یک رویا باشد،بازیکنان چادرملو با دریافتی ۳۰ درصدی در هفته چهارم رقابت های لیگ یک همچنان هم یکی از بیشترین دریافتی های فصل هستند. 

حالا چرا سعید اخباری با فرار رو به جلو این صحبت های عجیب را مطرح کرده است مشخص نیست اما چیزی که عیان است نتایج ضعیف و دور از انتظار این تیم متمول است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qdvv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دریا بابل-چادرملو اردکان؛جدال مرگ و زندگی برای بقای سرمربیان

جدال دارا و ندار با حضور جذاب اخباری و اشکش
چادرملو اردکان-استقلال ملاثانی؛