تاریخ انتشار: 1402/05/28 20:29
والیبال قهرمانی آسیا
کد خبر: 898

یک ایرانی در برابر تیم ملی والیبال ژاپن/ جدال خدایاری و فلیپ بلین از روی نیمکت

فردا تیم های ملی ازبکستان و ژاپن در رقابت های والیبال قهرمانی آسیا به مصاف هم می روند.
یک ایرانی در برابر تیم ملی والیبال ژاپن/ جدال خدایاری و فلیپ بلین از روی نیمکت

رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا از امروز با حضور 18 تیم آسیایی به میزبانی ایران شهر ارومیه آغاز بکار کرد و تیم ها برای کسب عنوان قهرمانی جدال های سختی در پیش رو دارند.

تیم ملی ژاپن با سرمربیگری فلیپ بلین که درخشش فوق العاده آنها در لیگ ملت‌ها همه چشم‌ها را به آنها معطوف کرده است، برای حضور در این رقابت‌ها با قدرت تمام به میدان می‌رود و امروز در اولین بازی توانست تایلند را با نتیجه 3بر0 شکست دهد.

ژاپن فردا در دومین بازی خود بایستی به مصاف تیم ملی ازبکستان برود، تیمی که بر روی نیمکت خود از یک چهره ایرانی بعنوان مربی بهره می‌برد و او کسی نیست جز کیقباد خدایاری که بدون تردید تیمش در برابر یکی از قدرت‌های والیبال جهان کار سختی در پیش رو خواهد داشت.

مربی تیم ملی ازبکستان در گفت وگویی کوتاه با فرتاک ورزشی در خصوص دیدار این تیم با ژاپن و قرار گرفتن در برابر یکی از بهترین مربیان حال حاضر والیبال جهان گفت: بدون تردید کسی توقع ندارد که ازبکستان برابر تیم ملی ژاپن به پیروزی برسد چون بایستی واقع بین بود و سطح فنی دو تیم را مقایسه کرد.

وی افزود: البته ناگفته پیداست که تیم ملی ازبکستان نیز حرف‌هایی برای گفتن خواهد داشت و تمام سعی خود را خواهیم کرد که از پیش بازنده نباشیم و یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم تا با آمادگی به استقبال دیدار حساس برابر تایلند برویم.

مربی تیم ملی والیبال ازبکستان در ادامه صحبت‌های خود گفت: اما نکته قابل توجه در این بازی که می‌تواند برای من یک افتخار محسوب شود قرار گرفتن در برابر تیمی است که روی نیمکت خود از فلیپ بلین نشسته است و این بازی صرف نظر از هر نتیجه‌ای که می‌تواند داشته باشد، برای شخص من یک درس بزرگ خواهد بود که امیدوارم از آن بهره لازم را ببرم.

خدایاری در پایان صحبت‌های خود به خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: امیدوارم تماشاگران ایرانی با حضور پر شور خود در این رقابت‌ها حس و حال خود را به دیگر تیم‌ها انتقال دهند و شاهد رقابت‌های بسیار پرشوری در این مسابقات باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qp63

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور ازبکستان با هدایت مربی ایرانی در رقابت‌های قهرمانی والیبال آسیا
خدایاری