تاریخ انتشار: 1396/04/25 11:44
کد خبر: 195702

واکنش پویول به اظهار نظر جنجالی ژاوی

کاپیتان پیشین بارسلونا به اظهار نظر جنجالی ژاوی در رابطه با امضای قرارداد با بازیکنان در تیم کاتالانی واکنش نشان داد.
واکنش پویول به اظهار نظر جنجالی ژاوی

به گزارش فرتاک ورزشیو ‌به نقل از آس، کارلس پویول در رقابت‌های جهانی ستارگان در لندن حضور دارد. کاپیتان پیشین بارسلونا که یکی از اعضای تیم‌ ‌ملی اسپانیا در این رقابت‌ها است و بازیکنان بزرگ دیگری مانند میچل سالگادو، فرناندو مورینتس، آلفونسو و لویس گارسیا او را همراهی می‌کنند، پس از پیروزی هشت بر یک ‌اسپانیا برابر نیجریه در یک چهارم نهایی با رسانه‌ها صحبت و وضعیت کنونی بارسا را بررسی کرد.

بازیکن پیشین آبی‌اناری‌ها درباره اظهارنظر جنجالی ژاوی ارناندس صحبت کرد. هافبک پیشین بارسا گفته بود هرگز با بازیکنانی که لاماسیا را ترک می‌کردند قرارداد امضا نمی‌کردم. پویول در این باره گفت‌: این نظر او است. اگر بر اساس چنین عقیده‌ای باشگاه عمل می‌کرد سسک فابرگاس و جرارد پیکه در بارسلونا بازی نمی‌کردند. دو بازیکنی که عملکرد فوق‌العاده‌ای در جمع آبی‌اناری‌ها داشتند. باید گام به گام همه چیز را بررسی کرد و همچنین هدف بازیکنان بر ترک لاماسیا را در نظر گرفت.

بازیکن پیشین بارسا در ادامه‌ اظهار کرد: باید هنگام این اتفاق آن را بررسی کرد، اگر فرصت امضای قرارداد با پیکه را دارید که بهترین مدافع میانی جهان است و این کار را به خاطر این که خانه را ترک کرده انجام ندهید، اشتباه کرده‌اید. با این حال این عقیده ژاوی است و باید به آن احترام گذاشت.

پویول در پایان به ارنستو والورده، سرمربی جدید بارسلونا اشاره کرد و گفت‌: برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27v7ng

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلخوری نیمار از اظهارنظر نایب رئیس بارسا