تاریخ انتشار: 1396/04/15 19:19
اخوت:
کد خبر: 198074

برانکو درباره حضور محرمی در تیم امید تصمیم گیرنده نیست!

سرپرست تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: سرپرست باشگاه پرسپولیس قول همکاری داده است و به صحبت برانکو کاری نداریم.
برانکو درباره حضور محرمی در تیم امید تصمیم گیرنده نیست!

 حسین اخوت درباره شرایط تیم ملی امید بیان کرد: فدراسیون فوتبال هماهنگی های خوبی انجام داد و خدارا شکر همه امکانات فراهم است و به خوبی تمرین می کنیم. مدیرعامل استقلال در مصاحبه ای اعلام کرد که بازیکنان این تیم به تیم امید اضافه می شوند و فکر می کنم 3 بازیکن امید استقلال طی یکی، دو روز آینده راهی ایران خواهند شد.

وی افزود: همچنین، طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس هم قول همکاری داده که صادق محرمی به اردو بیاید و 3 بازیکن تراکتورسازی هم به اردو اضافه شده‌اند.درباره غیبت نیما مختاری و 2 بازیکن نفت حرف و حدیثی وجود دارد اما دلیل آن را نمی دانم.

سرپرست تیم ملی امید  تصریح کرد: به هر حال باشگاه‌ها هم از قبل برای خود برنامه‌ریزی کرده‌اند اما پس از صحبت‌هایی که انجام شد، قول مساعد دادند تا با ما همکاری کنند و حتماً هم این کار را انجام می‌دهند.

وی درباره مصاحبه برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس مبنی بر اینکه محرمی را به تیم امید نمی دهد، اظهارداشت: سرپرست باشگاه پرسپولیس به ما قول همکاری داده و ما به صحبت برانکو کاری نداریم و اینکه مدیریت باشگاه چه گفته است برایمان مهم است

اخوت درباره دیدارهای دوستانه تیم ملی امید گفت: یکی از بازی‌های دوستانه نهایی شده و به محض مشخص شدن بازی دوم این مسئله را به صورت رسمی اعلام می‌کنیم.

مشکل گذرنامه من تاکنون رفع نشده است

سرپرست تیم ملی امید در پایان در مورد مشکلی که برای گذرنامه‌اش پیش آمد، اظهار کرد: در حال رفع این مشکل هستیم و هنوز به طور 100 درصد مشکل گذرنامه حل نشده اما این اتفاق می‌افتد و جای نگرانی نیست. در مورد حذف از مسابقات هم از صحبت‌ها سوء برداشت و سوء تفاهم شد و هیچ مشکلی ما را تهدید نمی‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27v9yd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سبک بازی پرسپولیس دست سیامک نعمتی نیامده