تاریخ انتشار: 1397/01/09 10:15
کد خبر: 154374

چالش سخت برای شفر مقابل نفت؛ دفاع ندارند!

استقلال با حضور پنج بازیکن ملی پوش بیشترین سهمیه را در تیم ملی دارد و همین مساله در کنار مصدوم‌ها و محروم‌ها، کار این تیم را برای بازی با نفت مشکل می‌کند.
چالش سخت برای شفر مقابل نفت؛ دفاع ندارند!

 شفر برای چیدن ترکیب تیمش در این بازی کار دشواری دارد. اولویت اول او این است که بازیکنان ملی‌پوشش را با بازیکنان دیگر جانشین کند و ریسک استفاده از بازیکنان خسته تیم‌ملی را قبول نکند.

برای مثال وریا غفوری و حسین حسینی دو بازیکنی هستند که شفر برای آنها دو کاپیتان خود یعنی خسرو حیدری و مهدی رحمتی را در اختیار دارد و به نظر می رسد مشکلی برای عدم بازی دادن به این بازیکنان نداشته باشد.

در بعضی از پست‌ها شرایط شفر خوب است اما مشکل بزرگ او در قلب خط دفاع تیمش است. به نوشته نود، جایی که مجید حسینی و پادوانی مصدوم بوده و تنها گزینه‌های باقی‌مانده پژمان منتظری و روزبه چشمی هستند.

دو بازیکن ملی‌پوش که هم برای تیم ملی بازی کرده‌اند و هم خسته هستند و هم در بازی با تونس شرایط چندان خوبی نداشتند. با وجود ریسک استفاده از این دو مدافع در قلب دفاع بعید به نظر می‌رسد که شفر گزینه دیگری داشته باشد و در نهایت باید دست به دامان بازیکنان خسته و ملی‌پوشش شود. اتفاقی که ریسک بزرگی است و استقلال را در بازی با نفت دچار مشکل خواهد کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27w5lg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایی از بازیکن جدید شفر مقابل نفت تهران

 نقشه شفر برای شکست نفت تهران چیست؟
ضربه ایستگاهی استقلال را خوش بخت می کند