تاریخ انتشار: 1396/12/13 17:31
کد خبر: 157450

مشکل جدید گریزمان برای پیوستن به بارسا

امروز یکشنبه آنتوان گریزمان ( اتلتیکو مادرید ) در دیداری حساس مقابل بارسلونا قرار میگیرد . یک بازی بسیار ویژه با پیش زمینه یک پرسش !
مشکل جدید گریزمان برای پیوستن به بارسا

 آنتوان گریزمان زننده 7 گل در 2 بازی اخیر در لیگ , در حال حاضر فرم خوبی دارد. بند آزاد سازی او در ماه جولای به 100 میلیون یورو میرسد و بارسلونا به دنبال انتقال اوست.

البته مساله مهم در مورد آینده ی این بازیکن است و امروز دو روزنامه های فرانسوی همچون اکیپ و لی پاریسین مقاله ای در این مورد اختصاص دادند.

 

بارسلونا زمینه را برای او آماده میکند

باید گفت که آنتوان گریزمان با یک انتخاب سخت مواجه است. همانطور که این دو روزنامه توضیح دادند، بارسلونا زمینه را برای ورود او آماده میکند. باشگاه کاتالان به صورت داوطلبانه شماره 7 را که قبلا در اختیار آردا توران بود خالی گذاشته است. فیلیپه کوتینیو در زمستان فصل جاری با بزرگترین انتقال به این باشگاه پیوست. همانطور که اکیپ اطمینان داده است، لیونل مسی و لوئیس سوارز از  "شاهزاده کوچک" فرانسوی به خاطر اهمیت و همچنین تجربه اش در لالیگا و لیگ قهرمانان استقبال میکنند. اطرافیان گریزمان و خانواده اش نیز این انتقال را مطلوب میدانند.

 

افزایش دستمزد در اتلتیکو

با این حال روزنامه لی پاریسین میگوید لیونل مسی خواهان این انتقال است و رئیس بارتومئو به ستاره آرژانتینی قول خرید آنتوان را داده است. اما زمانی که همه چیز تا یک ماه قبل خوب به نظر میرسید، حالا ورود سرمایه گذار جدید به اتلتیکومادرید، که مشتاق به ساختن یک پروژه بزرگ مالی و ورزشی هستند، باعث شده تا گریزمان دچار تردید شود. این سرمایه گذار جدید میخواهد بهترین بازیکنان را برای این تیم به ارمغان بیاورد و حداقل در تابستان 2 ستاره جهان را جذب کنند. بنابراین رهبران این باشگاه مادریدی مجبورند که او را حفظ کنند و یکی از راه ها افزایش دستمزد خالص این بازیکن است.

 

اما امروز احتمال انتقال گریزمان به بارسلونا از ماندنش در اتلتیکو مادرید، بیشتر است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27wak6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بارسا خواهان جذب ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید