تاریخ انتشار: 1396/11/05 19:18
کد خبر: 163002

مدیرعامل پارس جنوبی: تارتار تا پایان سرمربی فصل می‌ماند

مدیرعامل پارس جنوبی جم گفت: شکایتی از داور دیدار با استقلال به کمیته داوران نخواهیم کرد چون هیچ ارزشی نداشته و تأثیرگذار نخواهد بود.
مدیرعامل پارس جنوبی: تارتار تا پایان سرمربی فصل می‌ماند

 بهرام رضاییان پس از شکست ۴ بر صفر تیمش برابر استقلال تهران در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: هر دو تیم نمایش قابل قبولی داشتند اما اخراج بازیکن ما در مقابل استقلال پرمهره باعث شد تا تعادل از بین رفته و یک جنگ نابرابر به وجود آید و همین مسئله موفقیت استقلال را تضمین کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از داور شکایت خواهید کرد یا خیر؟ گفت: بازی دیگر تمام شده و اعتقاد دارم شکایت ارزشی ندارد چون تأثیرگذار نخواهد بود و کمک به حال ما نخواهد کرد. امیدوارم داوران دقت بیشتری داشته باشند تا چنین اتفاقات ناخوشایندی رخ ندهد.

مدیرعامل پارس جنوبی جم در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان به خاطر این شکست جریمه خواهند شد خاطرنشان کرد: هرگز؛ ما از عملکرد بازیکنانمان راضی هستیم و شاید علت اصلی شکست ما، ۱۰ نفره شدن تیم ما بود.

رضائیان درخصوص اعتراض برخی هواداران به عملکرد تارتار هم تصریح کرد: آنها هوادار نبودند زیرا هواداران واقعی تیمشان را هواداری می کنند ما آنها را شناسایی کرده و با آنها برخورد خواهیم کرد.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا با نتایجی که به دست آورده اید، سرمربی تیمتان تا پایان فصل در پارس جنوبی باقی خواهد ماند گفت: ما از عملکرد وی راضی هستیم و مطمئن باشید او تا پایان فصل سرمربی پارس جنوبی جم خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27wnrn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شعار عجیب هواداران استقلال علیه پرسپولیس و تشکر از تارتار!