تاریخ انتشار: 1396/08/08 15:33
کد خبر: 175898

خبرهای درز کرده از دیدار وزیر ورزش‌وجوانان با مدیران‌عامل سرخابی‌ها و تراکتورسازی+عکس

مدیران عامل باشگاه های استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و ز امروز به دعوت دکتر سلطانی فر در وزارت ورزش و جوانان حضور یافتند.
خبرهای درز کرده از دیدار وزیر ورزش‌وجوانان با مدیران‌عامل سرخابی‌ها و تراکتورسازی+عکس

مدیران عامل باشگاه های استقلال تهران، پرسپولیس تهران، تراکتورسازی تبریز و رئیس فدراسیون فوتبال امروز به دعوت دکتر مسعود سلطانی فر در وزارت ورزش و جوانان حضور یافتند.

در این جلسه که در آن  محمدرضا داورزنی معاون قهرمانی هم حضور داشت، رئیس فدراسیون و مدیران عامل باشگاه ها گزارشی از  مشکلات و بدهی ها به همراه راهکارهای قانونی آن به وزیر ارائه کردند.

دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در این نشست با تاکید بر حفظ سهمیه باشگاه های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تمام تلاش و برنامه ریزی فدراسیون، هر سه باشگاه و حامی مالی بایستی حفظ سهمیه این باشگاه ها به عنوان سرمایه های ملی فوتبال و مردم باشد و وزارت ورزش و جوانان تمام اقدامات لازم را در حمایت از آنها به عمل می آورد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: از تلاش های فدراسیون تشکر می کنم و حل و فصل قانونی مشکلات و  پرداخت مطالبات افراد حقیقی و حقوقی در کوتاهترین زمان ممکن بایستی در دستور کار باشد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون در این نشست با تقدیر از حمایت های وزیر گفت: مذاکرات با طلبکاران هر سه باشگاه برای تسویه حساب با اتخاذ شیوه های قانونی مدنظر دکتر سلطانی فر صورت گرفته است و بخشی از بحث های مالی امروز با کمک حامیان مالی حل خواهد شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین وزارت ورزش، باشگاه های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی و فدراسیون وجود دارد و نگرانی بابت سهمیه لیگ قهرمانان آسیا با تصمیمات امروز و اعلام آن به کنفدراسیون فوتبال آسیا نخواهد بود.

photo_۲۰۱۷-۱۰-۳۰_۱۴-۴۶-۴۸

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27x8ad

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خطر محرویت بیخ گوش تیم های استقلال و پرسپولیس