تاریخ انتشار: 1396/09/10 18:45
کد خبر: 171350

از خوشحالی عجیب کامیابی نیا تا گلایه منشا از علیپور

دیدار دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن با حاشیه هایی همراه بود.
از خوشحالی عجیب کامیابی نیا تا گلایه منشا از علیپور

 از هفته چهاردهم لیگ برتر، دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن به مصاف هم رفتند که این دیدار با حاشیه هایی از جمله خوشحالی عجیب کامیابی نیا بعد از گل دوم پرسپولیس و اعتراض هواداران این تیم به پنالتی اعلام شده به سود ذوب آهن اشاره کرد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن که از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی آغاز شده، با حواشی زیادی روی سکوها و داخل زمین همراه بود.

برخی از تماشاگران که در جایگاه پایین جایگاه خبرنگاران مستقر بودند بارها در طول بازی به امیر قلعه‌نویی فحاشی کردند.

* گادوین منشا در صحنه گل اول پرسپولیس که توسط علی علیپور به ثمر رسید از زوج خود در خط حمله شاکی شد. او که در این گل نقش مهمی را ایفا کرد توقع داشت علیپور بعد از گلزنی حداقل در خوشحالی پس از گلش او را سهیم کرده یا از وی تشکر کند اما این اتفاق رخ نداد تا منشا  بعد از صحنه گل حتی طرف علیپور هم نرود.

* کمال کامیابی‌نیا بعد از باز کردن دروازه ذوب‌آهن خوشحالی بعد از گل عجیبی داشت. او یک بار خوشحالی‌اش را با همبازیان خودش تقسیم کرد و بار دیگر به سمت جایگاه VIP رفته و قلبش را به یکی از آشنایان خود که در این جایگاه مستقر بود نشان داد. شماره 11 پرسپولیس در ادامه به سمت نیمکت پرسپولیس رفته و با احمدزاده به خوشحالی پرداختند.

* پنالتی که داور برای ذوب‌آهن اعلام کرد با اعتراض شدید هواداران و نیمکت‌نشینان پرسپولیس همراه شد. در این صحنه بازیکنان پرسپولیس هرچه سعی کردند نظر داور را تغییر دهند موفق نشدند.

* گل نشدن پنالتی تبریزی با خوشحالی هواداران همراه شد و در این لحظه آنها شعارهای تندی علیه داور سر دادند. نکته جالب اینکه هواداران تا پایان نیمه اول هر صحنه‌ای که در زمین از سوی داور خطا اعلام می‌شد، با شعار «پنالتیه پنالتیه» سعی می‌کردند اعتراض خود را به داور در مورد صحنه پنالتی نشان دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27xawv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مگویان بازی با ذوب آهن را از دست داد