تاریخ انتشار: 1396/08/13 23:06
کد خبر: 175150

اظهارات مایلی کهن علیه کی روش

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: در بحث تاخیر پرداخت حقوق کی روش معلوم نیست او دروع می‌گوید یا تاج و باید پرتقال فروش را پیدا کنید.
اظهارات مایلی کهن علیه کی روش

 محمد مایلی کهن درباره حضورش در اردوی تیم ملی وزنه برداری بیان کرد: تمام رشته‌های ورزشی را دوست دارم و بار اول نیست که به اردوی وزنه‌برداری می‌آیم. این کار را پیش از المپیک ریو و در زمان سرمربیگری کوروش باقری هم انجام دادم. سال‌ها قائم‌مقام دفتر امور مشترک فدراسیون‌‌ها بودم و تمام کارها زیر نظر ما انجام می‌شد.

او درمورد اعتراض کارلوس کی روش به عقب افتادن حقوقش گفت: برای اولین بار کی روش ۲ روز بیشتر در تهران مانده و دعوا راه انداخته است. تاج می گوید پرداخت حقوق کی‌روش فقط سه روز به تأخیر افتاده است اما خودش می‌گوید هفت ماه حقوق نگرفته است. در این میان پرتقال‌فروش را پیدا کنید. چوپان دروغگو، دروغی تاریخی گفت و حالا شما باید ببینید اینجا رئیس فدراسیون دروغ می‌گوید یا سرمربی تیم ملی‌.

مایلی کهن درباره درخواستش از وزیر ورزش برای رسیدگی به وضعیت ۲ ورزشکار قطع نخاعی اظهار کرد: حمیدرضا غفاری ۱۴ سال پیش دچار این ضایعه شد اما از همان زمان استخدام شد و حقوق می‌گرفت اما از ابتدای سال جاری حقوق او قطع شده است. طبق قانون نمی‌توانستند حقوق غفاری را قطع کنند. این موضوع را با معاون اجتماعی وزارت رفاه در میان گذاشتم که قول پیگیری داد. البته دفترچه بیمه‌ غفاری هم قطع شده است و این موضوع مرا اذیت می‌کند. سعید بلبلی هم در زمان رفتن به تمرین تیم ملی قایقرانی تصادف کرد و دچار قطع نخاع شد.

او درمورد بحث فساد در ورزش گفت: فساد به این دلیل در جامعه زیاد شده که با آن برخورد نمی‌شود. قبلاً هم گفته‌ام که اگر قانون "از کجا آورده‌اید؟" را اجرا کنیم همه مسائل حل می شود اما قانون برای گردن‌کلفت‌ها اجرا نمی‌شود. کجای دنیا یک سرمربی به از بالا تا پایین فدراسیون هرچه دلش بخواهد، می‌گوید؟ سرمربی تیم ملی 7 سال در ایران حضور دارد اما وظایفش مشخص نیست و با او برخورد نمی‌شود؟

پیشکسوت فوتبال ایران خاطرنشان کرد: برخی افراد در ملوان پول گرفتند و قرارداد امضا کردند. آنها گفتند چند هفته از لیگ بگذرد تیم نتیجه نمی‌گیرد. در این صورت تماشاگران اهانت می‌کنند. من تنها 5 روز پیش از شروع مسابقات ملوان را در دست گرفتم. به هر حال فکر می‌کنم فساد در ورزش کمتر از سایر حوزه‌ها است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27xbqe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی تیم ملی چه نقشه ای در سر دارد؟