تاریخ انتشار: 1396/08/20 22:52
کد خبر: 174150

ستاره جنجالی بارسا به دادگاه فراخوانده شد

دمبله در حادثه اتوبوس دورتموند در بطن ماجرا قرار داشت.
ستاره جنجالی بارسا به دادگاه فراخوانده شد

عثمان دمبله، وینگر فرانسوی بارسلونا از سوی دادگاهی در دورتموند برای شهادت دادن درباره حادثه‌ای که فصل پیش برای اتوبوس رسمی بروسیا دورتموند رخ داد، احضار شده است.

به گزارش mundodeportivo، یازدهم آوریل 2017 بود. دورتموند مهیای حضور در سیگنال ایدونا پارک می‌شد تا بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کند که به یکباره اتوبوس باشگاه از سوی یک تروریست، با یک نارنجک آسیب می‌بیند و دست مارک بارترا زخم شده و نیاز به جراحی پیدا می‌کند. آن بازی با یک روز تاخیر برگزار شد اما تبعات و پیگیری‌های حقوقی و قضایی‌اش ادامه پیدا کرد.

به همین دلیل هم دادگاهی در دورتموند که مسئول پیگیری این پرونده بوده، عثمان دمبله را به عنوان کسی که آن روز در اتوبوس دورتموند حضور داشته، برای شرکت در دادگاه و دادن شهادت، احضار کرده است. دمبله که این روزها درگیر ریکاوری از مصدومیتش است، بدین ترتیب روز 21 دسامبر به دورتموند برمی‌گردد تا در این جلسه شرکت کند. پلیس آلمان ظاهرا فرد خاطی را هم دستگیر کرده است. این دادگاه، در روز انتخابات پارلمانی کاتالونیا و دو روز پیش از ال کلاسیکوی رفت لالیگا برگزار می‌شود که دمبله تلاش می‌کند تا خودش را به آن برساند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27xvkg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اقدام عجیب دمبله در تمرین بارسا سوژه شد