تاریخ انتشار: 1396/08/29 11:23
کد خبر: 173026

کیهیل : اخیرا در لیگ 3 کلین شیت به دست آورده ایم و هنوز مسیری طولانی در پیش داریم

شروع بدون شکست منچسترسیتی در این فصل لیگ برتر، گری کیهیل را نمی ترساند زیرا معتقد است چلسی می تواند اختلاف امتیازات را در ادامه کم کند.
کیهیل : اخیرا در لیگ 3 کلین شیت به دست آورده ایم و هنوز مسیری طولانی در پیش داریم

شروع بدون شکست منچسترسیتی در این فصل لیگ برتر، گری کیهیل را نمی ترساند زیرا معتقد است چلسی می تواند اختلاف امتیازات را در ادامه کم کند. وی در گفتگو با وبسایت چلسی گفت:

آنها بدون شکست و فوق العاده فصل را آغاز کرده اند و این برای آنها فوق العاده است اما هنوز به کریسمس هم نرسیده ایم. بنابراین اجازه دهید صبر کنیم و ببینیم آنها در ادامه چه می کنند. آنها در حال حاضر فوق العاده به نظر می آیند و ما در بعضی بازی ها انتقادآمیز کار کرده ایم اما ما اخیرا در لیگ ۳ کلین شیت به دست آورده ایم و هنوز مسیری طولانی در پیش داریم.

وی در مورد پیروزی ۴-۰ اخیر چلسی مقابل وست برومویچ گفت:

باید بگویم عملکردی بی نقص از تمام بازیکنان شاهد بودیم. هر زمان که خواستیم توپ را نگه داشتیم و هر زمان که امکانش وجود داشت، گلزنی کردیم. بازی خارج از خانه بود و بنابراین انتظار داشتیم که مخصوصا در ابتدای کار، کمی فشار احساس کنیم. به ۵ یا ۱۰ دقیقه زمان نیاز داشتیم تا با شرایط وفق پیدا کنیم و فکر می کنم خیلی سریع این اتفاق افتاد. در ادامه کنترل بازی را در دست گرفتیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27xxa6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کونته هشتمین قربانیش را هم گرفت