تاریخ انتشار: 1402/04/14 16:13
کد خبر: 3226

حرف‌های جنجالی سیامک: جدایی من غیرفنی است! یک نفر نخواست من در پرسپولیس بمانم

سیامک نعمتی می‌گوید یک نفر در پرسپولیس علاقه‌ای به ادامه حضور او در جمع سرخپوشان نداشت و باعث جدایی او شد.
حرف‌های جنجالی سیامک: جدایی من غیرفنی است! یک نفر نخواست من در پرسپولیس بمانم

  سیامک نعمتی  که چند روز قبل با حضور در باشگاه پرسپولیس، نامه عدم نیاز کادر فنی را دریافت کرده بود تا تبدیل به اولین بازیکن خروجی سرخپوشان شود، امروز نیز برای اقدامات نهایی خود به منظور جدایی رسمی از پرسپولیس در ساختمان این باشگاه حاضر شد.

نعمتی پس از خروج از باشگاه پرسپولیس در محاصره هواداران حاضر در مقابل باشگاه قرار گرفت و با صبوری و چهره‌ای که چندان خوشحال به نظر نمی‌رسد، در کنار آنها که درخواست عکس یادگاری داشتند، قاب‌هایی را ثبت کرد.

بازیکن شماره 88 پرسپولیس که مورد تشویق هواداران هم قرار گرفت، در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما اعلام کرد: «فسخ قرارداد انجام شد.»

نعمتی سپس در پاسخ به این سوال که آیا مقصد او تراکتور خواهد بود، گفت: «انشالله مشخص می‌شود.»

او سپس در واکنش به اینکه آیا در تیم دودستگی وجود داشت، عنوان کرد: «من درباره این مسائل صحبت نمی‌کنم.»

نعمتی سپس در شرایطی که هواداران در اطراف او حضور داشتند و از او بابت سال‌های حضورش در پرسپولیس تشکر می‌کردند، با این سوال مواجه شد که آیا از یحیی گل‌محمدی دلخور است؟ او در میان همهمه هواداران پاسخ داد: «الان نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم. یک نفر دوست نداشت ما در این تیم باشیم و به خواسته‌شان رسیدند!»

در ادامه نعمتی که قصد داشت از جمع پرسپولیسی‌ها خارج شود، بار دیگر پیش از پاسخ به سوالات خبرنگار ما در بین هواداران قرار گرفت تا آنها مانع ادامه مصاحبه شوند اما سپس در شرایطی که به سمت اتومبیل خود می‌رفت در پاسخ به این سوال که آیا جدایی او دلیل فنی نداشت، گفت: «همه می‌دانند فنی نبود.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27zv63

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دست رد سیامک نعمتی به آقای گل پرسپولیس!