تاریخ انتشار: 1395/12/07 12:50
کد خبر: 226953

مالک سیاه جامگان:با چه زبانی بگویم که داورها به ضرر سیاه‌جامگان سوت می‌زند

محمدرضا عباسی گفت: رئیس دپارتمان داوری یک مشهدی است و حتما این بلاها را سر تیم‌های مشهدی می‌آورد که در جامعه بگویند او عادلانه کار می‌کند و از تیم‌های مشهدی حمایت نمی‌کند.
مالک سیاه جامگان:با چه زبانی بگویم که داورها به ضرر سیاه‌جامگان سوت می‌زند

محمدرضا عباسی در مورد شکست سیاه‌جامگان مقابل تراکتورسازی در هفته بیست و دوم لیگ برتر گفت: «من نمی‌دانم دیگر به چه زبانی بگویم که داور ها به ضرر سیاه‌جامگان سوت می‌زند. در بازی روز گذشته داور خطای فرزاد حاتمی روی خانزاده که با مشت بینی این بازیکن را شکست را نمی‌بیند و همین توپ به کرنر می‌رود و حاتمی دوباره با خطا گل دوم تراکتور را به ثمر می‌رساند.»

وی ادامه داد: «معلوم نیست که در فوتبال ما چه خبر است و مافیای فوتبال چه بلایی سر تیم‌های کوچکی مثل سیاه جامگان می‌آورند. شاید مسئولین فوتبال نمی‌خواهند تیمی مثل سیاه جامگان در لیگ باشد. رئیس دپارتمان داوری هم یک مشهدی است و حتما این بلاها را سر تیم‌های مشهدی می‌آورد که در جامعه بگویند او عادلانه کار می‌کند و از تیم‌های مشهدی حمایت نمی‌کند.»

مالک سیاه جامگان در رابطه با استعفای خداداد عزیزی بعد از باخت مقابل تراکتورسازی بیان کرد: «من امروز با عزیزی صحبت کردم و خداداد هم خودش خسته شد. عزیزی هم باید تیم را تمرین دهد و مسئولیت فنی تیم را به دوش بکشد و هم خودش را درگیر مسائل مشکلات مالی کند.خداداد بر این باور است شاید مسئولین فوتبال با وی مشکل دارند و این ناداوری‌ها علیه تیم ما دلیلش این است که می خواهند خداداد سیاه جامگان را رها کند.»

عباسی در مورد صحنه گل دوم تراکتورسازی و حرکت رضا شربتی بازیکن سیاه جامگان روی این گل افزود: «شربتی یکی از متعصب‌ترین بازیکن ما است و من وقتی با او در این مورد صحبت کردم گفت قبل از کرنر یکی از بازیکنان تراکتورسازی با مشت به سینه او زد که او نمی‌توانست نفس بکشد و چون یک بازیکن کم داشتیم مجبور شد روی تیر اول قرار بگیرد و در آن لحظه درد به او اجازه نداد که بخواهد عکس العملی نشان دهد.»

وی در رابطه با تکلیف استعفای عزیزی و شایعاتی مبنی بر حضور اکبر میثاقیان در سیاه جامگان گفت: «ما هنوز با جدایی عزیزی موافقت نکردیم و باید در این مورد با خداداد صحبت کنیم. در صورت جدایی عزیزی گزینه‌هایی برای مربیگری سیاه جامگان مطرح هستند که میثاقیان هم می تواند یکی از این گزینه‌ها باشد.»

عباسی با انتقاد از عملکرد مدیران استان در خصوص کمک به تیم‌های مشهدی گفت: «مدیران استان باید بدانند که چند هفته دیگر کار برای سیاه جامگان تمام می‌شود و کار از کار می‌گذرد. اگر می‌خواهند کمکی به تیم‌های مشهدی بکنند باید طی یکی دو هفته اخیر انجام دهند تا سیاه جامگان و پدیده بتوانند خودشان را از خطر سقوط نجات دهند.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a586l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شفیعی: هاشمی‌نسب و عزیزی نقطه قوت تیم ما هستند/ هرکسی جای عزیزی بود تیم را از زمین بیرون می‌کشید
بازی ما و صبا ۶ امتیازی است

درگیری لفظی خداداد با خبرنگار اهوازی
حاشیه دیدار فولاد خوزستان و سیاه جامگان؛