تاریخ انتشار: 1395/11/27 01:16
کد خبر: 229105

تراکتورسازی دوباره جان گرفت

تراکتورسازی بعد از چند هفته‌ای که با حواشی مختلف دست به گریبان بود، حالا آهسته آهسته رنگ و بوی آرامش گرفته است.
تراکتورسازی دوباره جان گرفت

سرخپوشان تبریزی از بازی با ماشین‌سازی مصدومیت‌ها و محرومیت‌های مختلفی را تجربه کردند و حالا، بالاخره در بازی با سیاهجامگان، قلعه‌نویی همه بازیکنانش را در اختیار دارد. البته به جز خریدهای نیم فصل؛ و البته محسن بنگر که با نظر مستقیم قلعه‌نویی کنار گذاشته شد.

تراکتورسازان این هفته باید در مشهد برابر شاگردان نه چندان خطرناک خداداد عزیزی قرار بگیرند. تیمی که در بازی رفت در تبریز با سه گل از سرخپوشان شکست خورد و جزو فانوس به دستان انتهای جدول رده‌بندی است. از طرفی دیگر، برد قاطع هفته قبل برابر ذوب‌آهن، و شکست همزمان پرسپولیس برابر استقلال، اختلاف سرخ‌های تهران و تبریز در صدرجدول را دوباره به 6 امتیاز رسانده است. در روزهای اخیر هم با شرایط بحرانی‌ای که برای خط دفاع پرسپولیس به وجود آمد، امید‌های تراکتورسازی برای بازگشت به کورس قهرمانی دوباره زنده شده است. به خصوص که شاگردان برانکو از هفته آینده باید در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم شرکت کنند.

در حالی که با شکست سنگین 3-0 برابر پرسپولیس در آزادی و اختلاف 9 امتیازی دو تیم، تا چند روز قبل تکلیف قهرمانی لیگ برتر تا حدودی مشخص شده بود؛ اما به یکباره شکست پرسپولیس در دربی، محرومیت‌ها و مصدومیت‌های متعدد بازیکنان برانکو و فشار مضاعفی که در این مقطع به پرسپولیس آسیایی وارد می‌شود، تبریزی‌ها را دوباره امیدوار کرد تا 9 هفته باقی‌مانده لیگ را هم با حساسیت و جدیت تمام پیگیری کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a5g7y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدال دوباره قلعه‌نویی و رحمتی این بار با حضور منصوریان/ پرسپولیس به دنبال رستگاری در سرمای مشهد
هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال