تاریخ انتشار: 1395/10/30 17:53
کد خبر: 234853

تساوی اکسین مقابل استقلال اهواز؛ بختیاری زاده همچنان روی ریل موفقیت

دیدار تیم‌های استقلال اهواز و اکسین البرز با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
تساوی اکسین مقابل استقلال اهواز؛ بختیاری زاده همچنان روی ریل موفقیت

به گزارش فرتاک ورزشی، استقلال اهواز در غیاب چهار بازیکن محروم و مصدوم به دیدار تیم اکسین البرز رفت. نیمه اول این مسابقه جذابیت زیادی نداشت و توپ در اکثر دقایق در میانه میدان ضربه می‌خورد. ضربه شاهین شفیعی مهاجم اکسین که توسط دروازه‌بان میزبان دفع شد، جدی‌ترین فرصت این تیم روی دروازه استقلال بود و در سمت مقابل هم ضربه سر معین راشدی مدافع پیش‌تاخته استقلال اهواز را سعید رازانی مهار کرد تا نیمه اول بدون ردوبدل شدن گل خاتمه پیدا کند.

بازی در نیمه دوم شرایط بهتری پیدا کرد و یاران دوتیم چند موقعیت گلزنی را خلق کردند. سعید رازانی دروازه‌بان اکسین البرز در این نیمه دوبار سد راه ضربات بازیکنان میزبان شد و یک‌بار خطای مشکوک به پنالتی وی به‌نظر می‌رسید، اما داور میدان دستور به ادامه بازی داد تا فریاد اعتراض استقلالی‌ها بلند شود.

اکسین البرز هم در این نیمه دوبار توسط سیدایمان موسوی دروازه استقلال اهواز را تهدید کرد اما ضربات موسوی ضمن برخورد به تیر دروازه تبدیل به گل نشدند تا این بازی در نهایت با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

علی عساکره به‌خاطر مصدومیت و حمدالله ابدام، مصطفی کیانی و احسان آغاجریان به‌دلیل سه‌اخطاره بودن در ترکیب استقلال اهواز غیبت داشتند.

مصدومیت اسماعیل فرهادی بازیکن باتجربه اکسین البرز در اواخر نیمه نخست و انتقال این بازیکن به بیمارستان از نکات ویژه این دیدار بود.

استقلال اهواز برای سومین هفته متوالی در دور برگشت مسابقات فصل جاری با نتیجه مساوی به کارش خاتمه داد. این تیم نیاز مبرم به جذب چند بازیکن برای ادامه رقابت های لیگ یک دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a5jkg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی گل گهر-مس کرمان؛ دربی جذاب کرمانی ها در سیرجان