تاریخ انتشار: 1395/11/17 15:50
کد خبر: 231253

اهمیت مضاعف آخرین نبرد هفته بیستم

فردا در شرایطی تیم اول و دوم جدول برابر هم قرار می گیرند که پیروزی تیم پرسپولیس می تواند اختلاف آن ها با تراکتورسازی را به 9 امتیاز برساند و شاگردان قلعه نویی نیز امیدوارند با کسب پیروزی به قهرمانی امیدوار بمانند.
اهمیت مضاعف آخرین نبرد هفته بیستم

 آخرین دیدار هفته بیستم لیگ برتر فردا از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی آغاز می شود؛ دیداری که به دلیل جایگاه دو تیم در جدول رده بندی از حساسیت ویژه ای برخوردار است.

 

شاگردان برانکو دیدار رفت را در تبریز با تساوی بدون گل به پایان بردند و حالا در تهران این شانس را دارند که با پیروزی مقابل تیم دوم جدول، اختلاف خود با آن ها را به 9 امتیاز افزایش دهند. در سوی مقابل نیز تیم تراکتورسازی تبریز که این روزها درگیر حواشی مختلفی شده است، با محرومیت چند بازیکن کلیدی خود پای به این دیدار گذاشته است؛ با این حال اهمیت این دیدارو نتیجه آن برای تراکتورسازی به قدری است که می تواند تعیین کننده قهرمان لیگ باشد. نتیجه نگرفتن تراکتورسازی در این دیدار می تواند شرایط این تیم را به مراتب دشوارتر از قبل کند.

 

برانکو ایوانکوویچ هم که از اهمیت این دیدار در تعیین قهرمان لیگ کاملا مطلع است، روز گذشته در تمرین سرخپوشان دقایقی را به جلسه ای سرپایی و صحبت به شاگردانش اختصاص داد تا آن ها را از لحاظ روحی برای دیدار فردا آماده کند. در سوی مقابل نیز امیرقلعه نویی با شاگردانش در خصوص اهمیت این مسابقه و نتیجه آن در تعیین قهرمان لیگ گفته است.

 

این دیدار در شرایطی برگزار خواهد شد که اردوی سرخپوشان با صحبت های عصر روز شنبه کارلوس کی روش مبنی بر عدم دعوت از بازیکنان پرسپولیس تحت تاثیر قرار گرفته است و باید ببینیم برانکو برای این شرایط چه تدبیری خواهد اندیشید. هم چنین امیر قلعه نویی با غیبت و محرومیت چند بازیکن اصلی خود روبرو شده است؛ تعبیر فینال برای این مسابقه چندان بیراه نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a5k9g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس در اوج، تراکتور در بحران