تاریخ انتشار: 1395/11/09 10:48
کد خبر: 233005

پرسپولیس و اسب زین کرده قهرمانی

پرسپولیس و اسب زین کرده قهرمانی

آخرین قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر به 9 سال پیش بازمی‌گردد. در این 9 سال سرخپوشان پایتخت روزهای پر فراز و نشیبی را طی کرده‌اند که البته بیشتر آنها فرود و تلخی بود. نتایج این قطب بزرگ فوتبال تهران در این مدت صرف نظر از یکی دو فصل اخیر هرگز در شان نام و اعتبار این تیم نبود.

 

عدم توفیق برای رسیدن به جام‌هایی که هواداران از این تیم توقع دارند، آن هم درحالی که رقیبان قدرتمند سنتی و همیشگی مثل استقلال و سپاهان عناوین را بین خود تقسیم می‌کردند، نوعی نارضایتی و دلسردی برای هواداران میلیونی این تیم به وجود آورد، اما با آمدن برانکو و اعتماد مدیران باشگاه به او، روند نتیجه‌گیری تیم تغییر کرده، به طوری که در فصل گذشته صعودی خارق‌العاده از قعر به صدر جدول داشته و نهایتا تنها به خاطر تفاضل گل کمتر دستشان از جام کوتاه ماند.

پرسپولیس مدل 96ـ 95 اکنون (با یک بازی کمتر) 3 امتیاز از نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش و همین‌طور 10 امتیاز از رقیب سنتی‌اش استقلال پیش افتاده است و قصد ندارد به سان تمام این 9 سال، فرصت‌سوزی کند. شاگردان برانکو، حریفان را یک به یک کنار زده و فاصله امتیازی خود را با رقیبان افزایش می‌دهند تا کار به هفته‌های پایانی نکشد. سرخپوشان برای پایان دادن به حسرت 9 ساله چاره‌ای ندارند جز این‌که به تمام 12 مسابقه باقیمانده به چشم فینال نگاه کنند، چون تراکتورسازی، ذوب‌آهن و حتی استقلال برای رسیدن به جایگاه آنها دندان تیز کرده و منتظر کوچک‌ترین لغزشی از سوی صدرنشین هستند. قهرمانی برای پرسپولیس کاملا قابل پیش‌بینی و در دسترس است، به شرط آن‌که خود پرسپولیس این موقعیت مناسب را پس نزند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a5qrg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اگر قرار است پرسپولیس را قهرمان کنند، چرا داوران برایش پنالتی نمی‌گیرند؟