تاریخ انتشار: 1395/12/25 02:42
کد خبر: 222905

گواردیولا: راهی غیر از حمله به موناکو نمی‌شناسم/ دفاع مقابل تبم فرانسوی خودکشی است

سرمربی منچسترسیتی قول بازی تهاجمی در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را به هواداران تیمش داد.
گواردیولا: راهی غیر از حمله به موناکو نمی‌شناسم/ دفاع مقابل تبم فرانسوی خودکشی است

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در خانه موناکو در بازی برگشت یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا وعده یک بازی هجومی را به هواداران داد. 

 

او گفت: تیمی که تا اینجای فصل 123 گل زده، می‌تواند از راه‌های مختلف در این بازی به گل برسد.بهترین دفاع، حمله است و ما به زمین می‌رویم تا گل بزنیم.مقابل تیمی که گل‌های زیادی می‌زند، دفاع کردن مساوی خودکشی است.زدن 5 گل به موناکو در بازی رفت کار آسانی نبود اما ما انجامش دادیم. امیدوارم در بازی برگشت هم چنین کاری را تکرار کنیم.به این فکر نمی‌کنم که 7 فصل متوالی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بودم. اینجا هستم تا به حضور تیم در مرحله یک‌چهارم‌نهایی کمک کنم.بهترین راه برای دفاع از نتیجه بازی رفت، حمله است. من راه دیگری نمی‌شناسم.

 

 او در ادامه افزود: موناکو این فصل با سبک تهاجمی بازی‌های زیادی را برده و با این کار به جذابیت فوتبال کمک می‌کند.در تمام دوران مربیگری‌ام به فوتبال تهاجمی اعتقاد داشتم و دارم.نه برای خودم بلکه به قصد موفقیت تیم در منچسترسیتی هستم.از شخصیت خودم راضی هستم و همین برایم کافی است.قصد دارم باشگاه را به سطحی متفاوت در اروپا برسانم.رویای من، رسیدن به یک‌چهارم‌نهایی با ارائه یک بازی بسیار خوب خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a5xjk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سیمونه بدنبال جبران شکست / شبی پر از بیم و امید برای بزرگان فوتبال اروپا
دور برگشت یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا

آبی پوشان  همیشه در معرض طوفان
گورادیولا: به جایگاه در جدول توجه نمی کنم