تاریخ انتشار: 1395/07/17 18:49
اختصاصی/
کد خبر: 256877

سخت ترین لیگ ایران با صدرنشینی بی پول ها

هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور در شهرهای مختلفی پیگیری شد.
سخت ترین لیگ ایران با صدرنشینی بی پول ها

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، با هم مروری بر هفته نهم و رقابت های تیم های شمالی خواهیم داشت:

بحران مالی و صعود به رتبه بالا

هفته گذشته محمود فکری تمام تلاشش را به کار بست تا بحران ها را از کنار نساجی دور کند. تیمی که ناهار و شامشان را به دلیل بدهی های مالی قطع کرده بودند، با کمک جمعی از دوستان سرمربی و حمایت مردم شهر قائمشهر توانست استقلال اهواز را با 3 گل شکست دهد، این مسابقه ای بود که  2 گل محمد عباس زاده او را در کنار امیر میربزرگی دیگر صدرنشین آقای گل های لیگ قرار داد.

سپیدرود رشت تیم تازه لیگ برتری شده در هفته های گذشته به مانند دیگر تیم شمالی لیگ آزادگان دچار بحران مالی بود و بازیکنان چندین بار اعتصاب کردند و بر سر تمرین هایشان حاضر نشدند، به جز آن در مقابل استقلال اهواز و آلومینیوم هم تصمیم داشتند که به میدان نروند . آنها به دلیل بی توجهی مسئولین دیدار جام حذفی را از دست دادند اما بالاخره از سوی حسین هدایتی روز چهارشنبه مبلغی به حساب باشگاه سپیدرود واریز شد که خب با شارژ مالی آنها توانستند از سد مس رفسنجان بحران زده گذر کنند. مس با توجه به تغییر کادرفنی باز هم نتوانست کاری از پیش ببرد و همچنان در پایین جدول جا خوش کرده است.  ستاره بازی سپیدرود حسین کعبی بود که فعلا قصد بازنشستگی ندارد.

نظامی ها حریف هم نشدند

دیدار ملوان و فجرسپاسی در شیراز بدون گل به پایان رسید. دو تیم نظامی لیگ دسته اول در این دیدار ازپس هم برنیامدند؛ در حالی که بازی در 90 دقیقه در زمین سبز کاملا بی خطر دنبال شد در کنار زمین حواشی بلوایی به راه انداخت. از اعتراض به مدیر و سرمربی فجر گرفته تا درگیری مایلی کهن با لیدرهای ملوان.  ملوان با کسب 3 امتیاز این دیدار می توانست جایگزین گل گهر شود و تا رتبه سوم بالا بیاید اما زور آنها به تیم قعرجدول فجر نرسید.

بوشهری ها و هوای گرم حریف خونه به خونه

خونه به خونه ای ها در هفته گذشته با 6گلی که به راه آهن زدند این فکر را در ذهن ها ایجاد کردند که قطعا از سد ایرانجوان گذر خواهند کرد اما دفاع مستحکم ایرانجوان در این بازی اجازه نفوذ آنها به دروازه شان را نداد و همین امر باعث شد تا آنها به یک امتیاز بسنده کنند. کسب یک امتیاز در خانه حریف آن هم با گرمای طاقت فرسای بوشهر بد نبود اما این نتیجه برای خونه به خونه قابل قبول  نیست

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a7gjv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منطق برای تیم ملی این است که زیبا بازی نکند/ مدافعان کره‌‌جنوبی با دیگر بازیکنان این تیم فاصله زیادی دارند