تاریخ انتشار: 1395/06/19 22:19
کد خبر: 262405

آنری: زلاتان برای دربی منچستر ساخته شده است؛ گواردیولا آرام خواهد بود

تیری آنری اسطوره باشگاه آرسنال و بازیکن سابق بارسلونا معتقد است که زلاتان ایبراهیموویچ برای بازی هایی مثل دربی منچستر زاده شده است.
آنری: زلاتان برای دربی منچستر ساخته شده است؛ گواردیولا آرام خواهد بود

ملی پوش سابق سوئد سابقه بازی در باشگاه های بزرگی مثل بارسلونا، یوونتوس، میلان، اینتر، پاریسن ژرمن را دارد و حالا با پیراهن منچستر یونایتد در دربی شهر منچستر به مصاف منچستر سیتی خواهد رفت. آنری که در فصل ۲۰۰۹/۱۰ در نوکمپ با وی هم تیمی بود، در مصاحبه با Sky Sports گفت:

زلاتان برای چنین بازی هایی زاده شده و اینگونه بازی ها را می طلبد، و معمولاً عملکرد خوبی ارائه می کند. بدیهی است که حالا زلاتان کمی پا به سن گذاشته است و آن بازیکن جوانی نیست که عادت کرده بودیم، اما چیزی هست که او همیشه به پشتوانه آن صحبت می کند. شاید او هنوز بازی ها را کنترل نکرده باشد، اما این برای زلاتان مهم نیست، او گلزنی کرده و این تأثیری است که شما می خواهید. این چیزی است که در مورد او می پسندم، ذهنیت برنده را به همراه می آورد. او دوست ندارد دوم شود و هرجا که رفته قهرمان لیگ شده است.

آنری در مورد پپ گواردیولا، سرمربی تیم منچستر سیتی هم افزود:

او بسیار آرام خواهد بود و نسبت به چیزی که از بازیکنانش می خواهد مطمئن است و معمولاً برنامه ای عالی و بی نقص به شما می دهد. سپس اجرای آن برنامه به بازیکنان بستگی دارد. او برای هر مشکلی که تیم مقابل با آن روبرو خواهد شد، پاسخی خواهد داشت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a7jgg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چه میکنه این زلاتان!