تاریخ انتشار: 1395/08/17 11:39
کد خبر: 250505

تمجید سرمربی زنیت از بازیکن ملی پوش ایرانی

بعد از شکست تیم زنیت از ترک گروژنی، میرچا لوچسکو سرمربی تیم زنیت از عملکرد بازیکن ایرانی ترک گروژنی تمجید کرد.
تمجید سرمربی زنیت از بازیکن ملی پوش ایرانی

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، تیم زنیت‌سن پترزبورگ یکی از مدعیان اصلی عنوان قهرمانی این فصل روسیه در حالی راهی ایالت چچن شد تا برابر ترک گروژنی صف آرایی کند که طرفداران این تیم پرستاره امیدوار بودند جنجال‌های اخیر در ارتباط با تبانی در نتایج ترک گروژنی راه برتری تیم آنها را هموار کند اما درخشش میلاد محمدی و هم تیمی هایش این فرصت را به زنیت نداد تا آنها با شکست به بندر پطرزبورگ بازگردند.

بعد از بازی میرچا لوچسکو سرمربی رومانیایی و مشهور زنیت در کنفرانس مطبوعاتی به تمجید از ستاره ایرانی ترک گروژنی پرداخت و در بخشی از صحبت هایش گفت:« انصافا نمایش خوبی از ترک دیدیم و خود من به شخصه انتظار این بازی را نداشتم اما آنها با روحیه و انگیزه بالا به مصاف ما آمدند و روی درخشش ستاره های خود بازی را بردند. از جمله مدافع چپ این تیم که شب سختی را برای مدافعان ما رقم زد و بارها آزارمان داد و شک ندارم او بازیکن بزرگی خواهد شد».

میلاد محمدی د راین بازی نه تنها با یک فرار دیدنی زمینه ساز گل تساوی تیمش شد بلکه در طول 90 دقیقه بارها دفاع راست سرشناس زنیت را از پیش رو برداشت و با خلق موقعیت های خطرناک یکی از بهترین نفرات ترک نشان داد گرچه در پایان مهاجم دو گله این تیم عنوان برترین بازیکن زمین را به خود اختصاص داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a7xek

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نمره عالی میلاد محمدی در هفته یازدهم لیگ برتر روسیه