تاریخ انتشار: 1396/10/19 18:06
کد خبر: 165505

غیبت سه بازیکن سپاهان مقابل ذوب آهن

بنابر اعلام پزشک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان 3 بازیکن این تیم در شهرآورد(دربی) روز جمعه با ذوب آهن اصفهان غایب خواهند بود.
غیبت سه بازیکن سپاهان مقابل ذوب آهن

 روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان روز سه شنبه به نقل از دکتر عباس ربیعی افزود: علی کریمی دچار کشیدگی عضلات پشت ران شده و دو تا سه هفته از فوتبال دور خواهد بود.

وی ادامه داد: مسعود ‌حسن ‌زاده دیگر بازیکن این تیم پس از جراحی رباط صلیبی مدتی است در کنار تیم حضور دارد اما با مربی بدنساز تمرین می‌ کند و امیدواریم تا یک ماه آینده به شرایط بازی برسد.

پزشک سپاهان خاطرنشان کرد: آسیب‌دیدگی مچ پای 'رافائل کرایولارو' بازیکن برزیلی بطور کامل برطرف شده اما به دلیل عفونت غدد مژگانی چشم چند روزی است در تمرینات گروهی شرکت نمی ‌کند. 

وی افزود: چشم این بازیکن به دلیل عفونت ورم کرده است و به همین خاطر از او خواسته ‌ایم در تمرینات گروهی شرکت نکند تا این عفونت به سایر بازیکنان منتقل نشود.

ربیعی اضافه کرد: 'ادون حسنی' بازیکن آلبانیایی سپاهان نیز در ناحیه عضله چهارسر ران خود اندکی التهاب دارد که جدا از سایر بازیکنان و با فیزیوتراپ تیم تمرین کرد، ولی برای بازی در دربی روز جمعه مشکلی ندارد. 

وی گفت: همچنین مهدی امینی از یک ماه پیش به تمرینات بازگشته و می تواند سپاهان را در دیدار مهم روز جمعه همراهی کند.

هیچ یک از بازیکنان تیم فوتبال سپاهان برای دیدار روز جمعه مقابل ذوب آهن اصفهان محروم نیستند. 

همچنین با صلاحدید کادر فنی، تمرینات روز چهارشنبه و پنجشنبه تیم فوتبال سپاهان بدون حضور تماشاگران و پشت درهای بسته برگزار می شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a9jpy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه‌نویی: می‌توانستیم نتیجه بهتری مقابل ازبکستان کسب کنیم