تاریخ انتشار: 1396/07/13 15:02
کد خبر: 179729

جنگ جالب و دیدنی گلرهای تیم ملی برای پوشیدن پیراهن شماره یک +عکس

این روزها اردوی تیم ملی به صحنه رقابت ستاره هایی تبدیل شده که هر یک برای قرار گرفتن در پست های مختلف جنگی دیدنی با هم دارند.
جنگ جالب و دیدنی گلرهای تیم ملی برای پوشیدن پیراهن شماره یک +عکس

جنگی دیدنی اما در کنار رفاقتی مثال زدنی که باعث شده تا اردوی تیم ملی به دور از هیاهو و حواشی عجیب که این روزها فوتبال باشگاهی ایران را در بر گرفته تنها به فکر سربلندی نام ایران در رده های ملی باشند. ملی پوشانی که در کنار رقابت سالم دوستی و همدلی جالب توجهی نیز با هم دارند و همین دوستی ها باعث می شود تا صحنه های عجیبی را خلق کنند.

یکی از پست های کلیدی که این روزها رقابت در آن به اوج رسیده پوشیدن پیراهن شماره یک در درون دروازه است. جایی که چند گلر سرحال و قبراق این روزهای لیگ برتر همین طور لژیونر برای تصاحب آن با هم رقابت تنگاتنگی دارند؛ اما در کنار آن شوخی و خنده های آنها نیز نشان می دهد همگی برای موفقیت یکدیگر از هیچ کمکی دریغ ندارند.

علیرضا بیرانوند و علیرضا حقیقی که حالا به نظر می رسد رقابت آنها در نهایت تعیین کننده مرد شماره یک ایران در جام جهانی 2018 باشد در آخرین جلسه تمرین ایران تا قبل از رویارویی با توگو صحنه های جالبی را خلق کردند که نشان از حمله هوایی بیرانوند به مرد آماده این روزهای فوتبال سوئد داشت. بیرانوند روی یکی از ارسال ها قدرت سرزنی خود را به رخ رقیب اصلی اش در درون دروازه کشید و بعد هم کری های رایج میان دو طرف صحنه هایی را خلق کرد که نشان از دوستی بیش از اندازه گلرها را داشت.

01245049

01245050


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ag66k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فاصله بیرانوند از روزهای اوج؛ احتمال تکرار تاریخ برای گلرهای پرسپولیسی

معادله پیچیده گلرهای تیم‌ملی تا جام جهانی
اخباری بازهم در فهرست کی‌روش جایی ندارد