تاریخ انتشار: 1396/05/08 10:45
کد خبر: 192405

کاوه رضایی لیگ را با نیمکت نشینی آغاز کرد

در آغاز فصل جدید ژوپیرلیگ بلژیک مهاجم سابق استقلال روی نیمکت شارلوا نشست و تنها در پنج دقیقه پایانی بازی فرصت حضور در میدان را پیدا کرد.
کاوه رضایی لیگ را با نیمکت نشینی آغاز کرد

هفته اول رقابت های ژوپیرلیگ بلژیک در حالی با دیدار تیم های شارلوا و کورتریک آغاز شد که کاوه رضایی ستاره فصل گذشته استقلال در اولین تجربه اروپایی روی نیمکت نشست و تنها در 5 دقیقه پایانی به عنوان آخرین تعویضی میزبان جای کریس بدیا هم تیمی ساحل عاجی خود را گرفت.

 

در این بازی که با حضور گسترده طرفداران شارلوا برگزار شد این تیم با وجود غیبت چند مهره مصدوم و کلیدی نمایش خوبی از خود ارائه داد و مازو سرمربی تیم ترجیح داد تا ستاره ایرانی خود را در دقایق پایانی جانشین کریس بدیا مهاجم سرعتی و تکنیکی خود در خط حمله کند که در این فرصت کوتاه رضایی نتوانست چندان توانایی های خود را به نمایش بگذارد اما در برد اول این فصل حاضر شد تا رفته رفته با شرایط این تیم و لیگ بلژیک آشنا شود.

 

فرانسس مازو سرمربی شارلوا با ابراز رضایت از نمایش و نتیجه هفته ابتدایی گفت:« این برد اعتماد به نفس را در جمع شاگردان من بالاتر خواهد برد چون ما تیمی هستیم که تغییرات زیادی داشته و بیشتر به جوانگرایی پرداخته است و نیاز دارد تا به خودباوری لازم برسد. به نظر اگر مصدومان ما برگردند و خریدهای جدید هم بیشتر در فضای تیم قرار بگیرند ما بهتر از این هم می توانیم کار کنیم».

 

کاوه رضایی با پیراهن شماره 21 شارلوا در تمام بازی های تدارکاتی پیش فصل یکی از بازیکنان اصلی تیم بلژیکی بود اما در آغاز لیگ سرمربی تصمیم گرفت از مهاجم ساحل عاجی به عنوان تک مهاجم در ترکیب 1-3-2-4 سود ببرد و کاوه رضایی را روی نیمکت بنشاند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2agb6e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم شارلوا در بازی هفتم تدارکاتی شکست خورد