تاریخ انتشار: 1396/05/04 12:54
ماپرسپولیس هستیم و به دنبال بیشترین برد و بیشترین جام
کد خبر: 193353

برانکو: فولاد در 10 سال اخیر به همراه سپاهان از بهترین های ایران بوده اند/ دلیلی برایجریمه طارمی نمی بینم

برانکو در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و فولاد حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
برانکو:  فولاد در 10 سال اخیر به همراه سپاهان از بهترین های ایران بوده اند/ دلیلی برایجریمه طارمی نمی بینم

برانکو در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و فولاد عذرخواهی بابت تاخیر در نشست خبری گفت:از فردا فصل جدید آغاز می شود و در باشگاه درخصوص فصل آتی جلسه داشتیم و نقطه نظرات را بررسی کردیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:یک بار دیگر قهرمانی سوپرکاپ را تبریک عرض می کنم و بدانید که ماپرسپولیس هستیم و به دنبال بیشترین برد و بیشترین جام می باشیم  و به همه این فشارها واقف هستیم.

سرمربی کروات پرسپولیس در ادامه افزود: خوشحالیم و بی صبرانه منتظر شروع فصل می باشیم و در مورد فولاد می گویم چون تجربه ام این را می گوید که اولین بازی آن هم در خانه وقتی گزینه قهرمانی هستی بسیار سخت است و اگر لیگ های دنیا را بررسی کنید همیشه یک سری غافلگیری های وجود دارد و فشاررها وجود دارد به همین خاطر خیلی پیشنهاد می آید که تیم های ضعیف تر کارهای خوبی انجام دهند.

برانکو در ادامه افزود: تیم فولاد هم با ترکیب جدید به میدان خواهد آمد و مطمئن هستم بازیکنان این خیلی زود با خواسته های مربی خودشان را تطبیق می کنند و باشگاه و و فولاد هم هر روز دارند  خود را تقویت می کنند.

وی گفت: دو بازی تدارکاتی فولاد را آنالیز کردیم ولی می دانیم تیمی که مقابل پرپسولیس بازی می کند بسیار متفاوت خواهد بود.

برانکو در ادامه افزود: در بازی فردا فولادی را فردا خواهیم دید که در کنار سپاهان یکی از تیم های خوب ده سال اخیر فوتبال کشور هستند و فردا هم شک نداریم که یک بازی درگیرانه و خوب خواهیم داشت.

وی در ادامه گفت: در بازی فردا شب به غیر از سید جلال همه هستند و گادوین هم هست و احتمالا دقایقی در بازی حضور خواهد داشت.

برانکو در ادامه  در خصوص چه برخوردی با مهدی طارمی خواهد داشت، گفت: دلیلی برای جریمه طارمی نمی بینم و او دارد خوب تمرین می کند تا به فرم ایده آل برسد و من خبری که که در مورد او می کویند را نخوانده ام ولی میدانم از هیلی جاها خرف هایی کم و زیاد می شود.

وی در ادامه در خصوص رفتن سروش رفیعی گفت: او یک قرارداد 6 ماهه با پرپسولیس داشت و فوتبال حرفه ای است و نباید گله مند بود و طبیعی است که برای آینده اش تصمیم بگیرد و بدانیم عمر بازیکنی کوتاه است و او هم در کنار دیگر بازیکنان ملی پوش دوست دارد زودتر به فرم ایده ال برسد..

برانکو در ادامه گفت: در دفاع کمی مشکل داشتیم در فصل قل که در این فصل شجاع هلیل زاده و مصلح رو گرفتیم تا مشکلات را حل کنیم و ناراحتم که سیدجلال الان مصدوم است چون او کاپیتان تیم و یک بازیکن مفید برای تیم است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2agj5l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کامیابی نیا دوباره به ترکیب پرسپولیس برمیگردد؟