تاریخ انتشار: 1396/06/29 12:56
کد خبر: 182077

پرسپولیس و ماراتن یک ماهه

پرسپولیس فردا در اصفهان به مصاف سپاهان می‌رود. این بازی برای هر دو تیم که بازی قبلی خود در لیگ را واگذار کرده‌اند بسیار مهم است و مطمئنا هم برانکو و هم کرانچار تیم خود را برای برد به میدان می فرستند.
پرسپولیس و ماراتن یک ماهه

پس از این بازی سنگین سرخپوشان راهی امارات می‌شوند تا سه‌شنبه چهارم مهر در دوبی مهمان الهلال باشد. قرمزها در این بازی محمد انصاری و کمال کامیابی‌نیا را در اختیار ندارند و وضعیت سیدجلال حسینی نیز نامشخص است. بازی با الهلال به دلیل همزمانی با بازی مقابل صنعت‌نفت باعث خواهد شد تا احتمالا شاگردان برانکو در فرصت تعطیلات لیگ به مصاف تیم آبادانی برود. چنانچه ملی‌پوشان پرسپولیس توسط کیروش به اردوی بازی دوستانه مقابل روسیه دعوت شوند معضلات برانکو بیشتر هم می‌شود و چه بسا این مربی مجبور شود بدون ملی‌پوشانش به مصاف صنعت‌نفت برود.

بلافاصله پس از اردوی تیم ملی، پرسپولیس در بیستم مهر باید به اهواز برود تا با استقلال خوزستان بازی کند و از آنجا به امارات یا عمان رفته تا بازی برگشت مقابل الهلال را برگزار کند. بلافاصله پس از بازگشت نیز باید ۲۹ مهرماه با نفت تهران در ورزشگاه آزادی بازی جام حذفی را برگزار کند و پنجم آبان نیز به مصاف استقلال برود.

بنابراین پرسپولیس در فاصله ۳۰ شهریور تا ۲۹ مهر باید شش بازی برگزار کند که متوسط هر پنج روز یک بازی خواهد شد. اگر بازه تعطیلات ده روزه لیگ را از این تعداد روزها کم کرده و فرض شود بازی مقابل صنعت‌نفت به زمان دیگری موکول شود، پرسپولیس باید در ۲۰ روز پنج بازی برگزار کند که متوسط هر چهار روز یک بازی خواهد شد. ماراتنی از این فشرده‌تر را تا به حال باشگاهی در ایران تجربه کرده است؟!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2agmxg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو در چهارمین دربی/ روز واقعه برای منصوریان