تاریخ انتشار: 1396/07/09 17:31
1دروازه بان،3 مدافع، ٤ هافبک،4 مهاجم
کد خبر: 180329

لژیونرهایی که به تیم ملی رسیدند

کارلوس امروز با دعوت از ١٢ لژیونر ترکیب خود را برای دو دیدار برابر توگو و روسیه تکمیل کرد.
لژیونرهایی که به تیم ملی رسیدند

 یک دروازه بان، سه مدافع، چهار هافبک و چهار مهاجم ایرانی امروز به تیم ملی دعوت شدند. بازیکنانی که به عنوان لژیونرهای فوتبال ایران در کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی توپ می زنند.

دروازه‌بان:

علیرضا حقیقی که این روزها در لیگ سوئد می درخشد چهارمین دروازه بانی است که توانسته خود را به اردوی تیم ملی برساند. او که دروازه بان اول تیم ملی در رقابت های جام جهانی بود پس از مدتی غیبت در تیم ملی، از اردوی قبلی باز هم توانست خود را به جمع ملی پوشان برساند.

مدافعان:

میلاد محمدی در ادامه بازی های کم نوسان خود برای تیم احمدگروژنی در لیگ روسیه به میدان می رود و یکی از بازیکنان اصلی این تیم محسوب می شود.

مرتضی پورعلی گنجی که در ادامه فصل متوسط خود در بازی اخیر السدی ها در ترکیب ثابت قرار گرفت و توانست برای ژاوی و یارانش گلزنی کند.

رامین رضاییان که یکی از پراستمرارترین بازیکنان حاضر در تیم ملی محسوب میشود پس از پیوستن به اوستنده بلژیک نیز یکی از بازیکنان منتخب کی روش محسوب می شود.

هافبک ها:

احسان حاج صفی که همیشه به عنوان یکی از مدافعان حاضر در فوتبال ایران محسوب می شود در تیم کی روش به عنوان هافبک دفاعی به میدان می رود.

سعید عزت اللهی پس جدایی از روستوف و پیوستن به آمکار و نیمکت نشین ماندن، در دیدار اخیر تیم جدیدش به میدان رفت و به یک پیروزی باارزش دست یافت.

علیرضا جهانبخش به مانند دو فصل اخیر یکی از مهمترین بازیکنان آلکمار هلند محسوب می شود و یکی از بازیکنان اصلی این تیم محسوب می شود.

سامان قدوس که در دو دیدار برابر تیم های ملی کره جنوبی و سوریه برای اولین بار به اردوی تیم ملی ایران دعوت شده بود پس از رد دست سوئدی ها بازهم خود را به تیم ملی ایران رساند تا احتمالا در دو بازی تدارکاتی برابر توگو و روسیه به میدان برود. قدوس در تیم باشگاهی خود در خط حمله به میدان می رود.

مهاجمان:

رضا قوچان نژاد پس از درخشش در رقابت های فصل گذشته لیگ هلند و انتخاب به عنوان یکی از بهترین گلزنان این کشور، باز هم توسط کی روش خود را به تیم ملی رساند.

کریم انصاری فرد هرچند در دیدارهای اخیر المپیاکوس نتوانسته درخشش همیشگی خود را داشته باشد برای حضور در دو دیدار پیش روی تیم ملی به اردونشینان پیوست.

سردار آزمون پس از گلزنی در بازی های اخیر تیم ملی در تیم جدیدش یعنی روبین کازان روسیه نتوانست موفق باشد.

کاوه رضایی را می توان سورپرایز لیست جدید کی روش دانست. او پس از جدایی از آبی ها و پیوستن به لیگ بلژیک توانست بازی به بازی درخشان تر ظاهر شود تا اینکه اکنون به عنوان یکی از ستاره های لیگ بلژیک شناخته می شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2agyyk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عملکرد علیرضا حقیقی در بازی مقابل کالمار + فیلم