تاریخ انتشار: 1395/10/10 13:46
کد خبر: 239329

رحمان اسفندیاری: با اقتدار به مرحله دوم صعود کردیم

سرمربی تیم فوتبال شهدای رزکان گفت: برای مرحله دوم برنامه ریزیهای خوبی را با اقای دودانگه انجام دادیم و بیشتر تمرکزمان در تقویت تیم هست.
رحمان اسفندیاری: با اقتدار به مرحله دوم صعود کردیم

به بهانه دیدار فردای شهداری رزکان با ماکاران ساری مصاحبه ای با مربی خوش نام و خوش فکر شهدای رزکان، رحمان اسفندیاری انجام دادیم که چکیده آن را با هم میخوانیم:

امسال افتخار همکاری با آقای دودانگه را داشتم که  سعی کردیم تیم خوبی را اماده مسابقات کنیم و از ابتدای فصل چون که هدف قهرمانی داشتیم سعی کردیم بهترین نفرات و بهترین بازیکنان را به خدمت بگیریم.

هرچی از مسابقات لیگ 3 گذشت تیم ما بهتر و بهتر عمل میکرد و خدا را شاکریم که یک هفته مانده به پایان مسابقات جواز صعود به مرحله دوم را کسب نمودیم.

از همه بچه ها تشکر میکنم از تک تک آنها که در این مدت با تمام وجود و با دل و جان بازی کردند و از جان مایه گذاشتند تا این تیم به موفقیت برسد. امیدواریم در مرحله دوم با توان بیشتر و عملکرد بهتر در پایان مسابقات لیگ دسته 3 جواز صعود در لیگ دسته 2 را پیدا کنیم.

برای مرحله دوم برنامه ریزیهای خوبی را با اقای دودانگه انجام دادیم و بیشتر تمرکزمان در تقویت تیم است.

تیم شهدای رزکان به لحاظ مالی بودجه بسیار زیادی ندارد و ما با همین بضاعت پیش میرویم و خدا را شاکریم که با همدلی و رفاقت موفق شدیم تیم منظم و قدرتمند را راهی مسابقات کنیم.

فصل پیش در کنار آقای محمد ربیعی در تیم بادران که بعنوان دستیار در کنار ایشان بودم چیزهای خیلی زیادی یاد گرفتم و همواره آن را در زندگی ورزشی و شخصی خود الگو قرار داده ام.

بازی فردا مقابل تیم نماینده ساری جنگ اول و دومی است و مطمئن باشید هیچ کم و کسری در این بازی نخواهیم داشت اما سعی میکنیم به بازیکن هایی که در طول فصل کمتر از آنها استفاده کردیم بازی بدهیم تا آنها هم توانایی خود را نشان دهند.

مصاحبه: "امیرحسین سلیمی زاده"


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2akwry

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نویر: محکوم به شکست دادن دورتموند هستیم

زمانی: از حضور در تیم حرفه ای مانند خونه به خونه خوشحالم
مدافع خونه به خونه در گفتکو با فرتاک؛