تاریخ انتشار: 1395/09/21 15:53
کد خبر: 243653

گلزنی به پرسپولیس لذت دارد اما نمی دانم شاد باشم یا ناراحت!

بازیکن باسابقه تیم پدیده می گوید همیشه از گلزنی به پرسپولیس لذت می برم اما این بار که با شکست پدیده همراه شده است نمی دانم باید خوشحال باشم یا ناراحت!

محسن یوسفی درباره گلزنی در دیدار با پرسپولیس گفت:

ما از ابتدای بازی حملات خوبی به سمت دروازه پرسپولیس داشتیم. توپ در ارسالی خوب به یونس شاکری رسید و او به خوبی من را شارژ کرد و آن توپ را تبدیل به گل کردم. همیشه از گلزنی‌ام به پرسپولیس خوشحال می‌شوم اما اکنون نمی‌دانم از گلزنی خوشحال باشم یا از کسب نتیجه تیمم ناراحت باشم، ای کاش گلم با پیروزی پدیده همراه می‌شد.

محسن یوسفی درباره نتیجه‌ای که حاصل شد هم گفت:

شکست حق پدیده نبود و باید سعی می‌کردیم با به ثمر رساندن گل دوم نتیجه را به سود خودمان تغییر دهیم و اجازه نمی‌دادیم کار به دقایق پایانی بکشد. توپ‌های ارسالی از سمت کرنر و اوت در دقایق پایانی همیشه جز موقعیت‌های خطرناک بوده و باید سعی می‌کردیم که حواسمان را جمع کنیم اما پرسپولیس از فضایی که به آنها داده شد استفاده کرد و پیروز میدان شد. امیدوارم دیگر چنین اتفاقی رخ ندهد اگرچه باز هم می‌گویم می‌توانستیم پیروز میدان باشیم.

او درباره دیدار هفته‌های آینده‌شان هم خاطرنشان کرد:

دو دیدار سخت در هفته‌های آینده مقابل استقلال و ذوب‌آهن داریم و در این دو بازی تلاش می‌کنیم تا پیروز میدان باشیم و نتیجه این بازی را جبران کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2akz6v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هشدار جنجالی؛ آقای منصوریان دو، سه بازیکن برایت بازی نمی کنند!