تاریخ انتشار: 1396/03/11 18:56
محصص:
کد خبر: 206829

سرمربی تیم ملی با قصد و غرض بازیکن دعوت نمی کند/ کی روش برای تصمیم هایش دلیل قانع کننده دارد

کارشناس فوتبال ایران گفت: ترافیک بازیکنان شایسته برای حضور در تیم ملی زیاد است و هیچ بازیکنی نباید به عنوان سیاهی لشگر به اردو دعوت شود.
سرمربی تیم ملی با قصد و غرض بازیکن دعوت نمی کند/ کی روش برای تصمیم هایش دلیل قانع کننده دارد

 درباره فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با ازبکستان بیان کرد: ترافیک بازیکنان شایسته برای دعوت به تیم ملی در تمام پست ها زیاد است. برخی ایراد گرفته اند که چرا بازیکنان استقلال در این فهرست جایی ندارند. غیبت آن ها دلیل بر بی کفایتی نیست. امید ابراهیمی به دلیل آسیب دیدگی به اردو دعوت نشد و وریا غفوری هم آمادگی ندارد.

وی افزود: نباید برخی بازیکنان تنها به عنوان سیاهی لشگر به اردو دعوت شوند. کاوه رضایی بازیکن باکیفیتی است اما در پست وی لژیونرهای ایده آلی داریم.کی روش با قصد و غرض بازیکن به تیم ملی دعوت نمی کند.

محصص ادامه داد: در فهرست جدید تیم ملی تغییر خاصی دیده نمی شود. حتی اگر تصمیم های سرمربی این تیم برخلاف علایق شخصی ما است باید به آن احترام بگذاریم چرا که وی برای اقداماتش دلیل قانع کننده ای دارد.

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به اهمیت دیدار ایران و ازبکستان تصریح کرد: این بازی امضا کننده حکم صعود تیم ما به رقابت های جام جهانی است. بنابراین باید از حاشیه ها دور شویم و به تصمیم کی روش مبنی بر دعوت نشدن بازیکنان استقلال احترام بگذاریم.  

وی در پایان درمورد غیبت بازیکنانی مانند ساسان انصاری و سروش رفیعی در فهرست تیم ملی اظهار داشت: خواهش می کنم دنبال این مسائل نباشید. کی روش برای بازی حساس مقابل ازبکستان ریسک نمی کند. انصاری، رفیعی و رضایی بازیکنان خوب و تاثیرگذاری در ترکیب تیم های خود هستند و در آینده به تیم ملی دعوت می شوند.کی روش نزدیک به شش سال است که در کشورمان حضور دارد و از من و شما اشراف بیشتری روی بازیکنان دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aojye

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگرانی فوتبالی ها از وضع موجود؛ همه به فکر آشتی دادن برانکو و کی روش