تاریخ انتشار: 1396/04/14 18:39
کد خبر: 198305

حقوق مسی در قیاس با ستارگان سایر رشته های ورزشی چگونه است؟

پس از توافق مسی با بارسلونا، میزان حقوق دریافتی این بازیکن مورد نظر قرار گرفت و استفن کری، فرناندو آلونسو و فلوید میودر از جمله ورزشکارانی هستند که حقوق آن ها را در قیاس با مسی مورد قیاس قرار خواهیم داد.
حقوق مسی در قیاس با ستارگان سایر رشته های ورزشی چگونه است؟

 پس از اینکه لیونل مسی قرارداد خود را با باشگاه بارسلونا تمدید کرد او حقوقی برابر با ۵۰۰ هزار پوند در هفته دریافت خواهد کرد، بدین ترتیب او از رقیب خود کریستیانو رونالدو حقوقی بیشتر دریافت خواهد کرد. اما شاید این سوال به وجود بیاید که حقوق مسی در بین سایر ورزشکاران سایر رشته ها چگونه خواهد بود. در بررسی که خواهیم داشت نگاهی خواهیم داشت به میزان حقوق ستارگان و پر در آمد ترین ورزشکاران سایر رشته های ورزشی:

استفن کری از NBA:

دو بار برنده عنوان بهترین بازیکن فصل NBA نخستین بازیکنی بوده است که رکورد ۲۰۰ میلیون دلار را شکسته است، این بازیکن روکی که سال ۲۰۱۲ قراردادی ۵ ساله به ارزش ۲۰۱ میلیون یورو را با وریرز امضا کرد حقوقی برابر با ۶۴۸۸۷۷ پوند در هفته دریافت می کند.

کلایتون کرشاو ازMLB :

بازیکن لوس آنجلس داجرز با قراردادی که سال ۲۰۱۴ با این تیم به امضا رساند به طور هفتگی ۴۹۵ هزار پوند دریافت خواهد کرد تا بهترین حقوق را در میان بازیکنان شاغل در MLB داشته باشد.

درک کار از NFL:

قرارداد این بازیکن با اوکلند رایدرز حقوقی برابر با ۴۰۳هزار پوند در هفته را برای وی در پی داشته است. بدین ترتیب او حقوقی بسیار کمتر از کری و مسی دریافت می کند.

فرناندو آلونسو از فرمول۱:

به شکل عجیبی باید بگوییم قهرمان ۳ دوره از این مسابقات، لوییز همیلتون بیشترین حقوق را در میان ورزشکاران شاغل در این مسابقات کسب نمی کند. بیشترین حقوق را در این مسابقات فرناندو آلونسویی کسب می کند که سالانه ۴۰ میلیون دلار برابر با ۶۴۵ هزار پوند به صورت هفتگی دریافت می کند.

ویرات کولی از IPL:

کاپیتان کریکت هند به نظر می رسد سال ۲۰۱۷ ۲،۵ میلیون دلار از رویال چلنجرز دریافت کرده است، هرچند که به نظر می رسد این رقم بسیار کمتر از سایر ورزشکاران است اما باید این مسئله را در نظر گرفت که او در سال ۲۰۱۷ تنها ۱۰ بار برای این تیم به میدان رفته است و بنابراین او حقوقی هفته ای ۱۹۳ هزار پوند دریافت کرده است.

فلوید میرودر جونیور از مسابقات بوکس:

این بوکسور که لغب پول دارد با پیروزی مقابل پاکوییائو در سال ۲۰۱۵ رقمی برابر با ۲۳۰ میلیون پوند به دست آورد، این بدان معناست که او ۴،۹۵۱.۸۳۹ پوند در هر دقیقه کسب کرده است یا به عبارت دیگر رقمی بالاتر از ۸۲ هزار پوند در هر ثانیه از رقابتی که انجام داده است.

با این تفاسیر مسی با اختلاف بسیار درآمدی کمتر از این بوکسور خواهد داشت.

در بین فوتبالیست ها- رونالدو، توز و لاوزی:

کریستیانو رونالدو پس از پرداخت مالیات رقمی برابر با ۴۲۴ هزار پوند در هفته در آمد دارد در حالیکه توز درآمد هفتگی ۶۳۴ هزار پوند از شانگهای شنهوا دارد. با این وجود شنیدن رقم در آمد لاوتزی تعجب همگان را در پی خواهد داشت چرا که او درآمد ماهیانه ای به ارزش ۷۹۸ هزار پوند دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aopak

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تعطیلات مسی، فابرگاس و سوارز در ایبیزا