تاریخ انتشار: 1396/04/17 19:01
کد خبر: 197629

هر تیمی مقابل استقلال با مشکل مواجه می‌شود!

بازیکن تیم استقلال معتقد است هر تیمی که مقابل استقلال خوزستان قرار می گیرد با مشکل مواجه خواهد شد.
هر تیمی مقابل استقلال با مشکل مواجه می‌شود!

حکیم نصاری، بازیکن فصل قبل صنعت نفت آبادان  در این فصل در استقلال خوزستان توپ خواهد زد. وی که معمولا خیلی کم‌حرف می‌زند درباره دلایل پیوستن خود به نفت گفت: در وحله اول می‌خواستم در لیگ برتر بازی کنم وبه پیشنهاد تیم سابقم جواب مثبت دادم. البته حضور چند نفر از همبازیان سابق ام ‌کیفیت فنی استقلال را بالاتر برده و هماهنگی میان بازیکنان را افزایش می‌دهد.

نصاری در ادامه افزود: در این چند روز تمرینات سخت بدنسازی را پشت سرگذاشته‌ایم و پس از یکروز استراحت از روزسه شنبه با نشاط بیشتری تمرین را در اردوی شیراز آغاز می کنیم.

وی اظهار داشت: امکانات خوب، مدیریت و کادر فنی قوی و دوستی و رفاقتی که بین بازیکنان ما وجود دارد همه را امیدوار کرده که در شروع مسابقات لیگ هفدهم استارت موفقیت‌آمیزی داشته باشیم.

وی در پایان گفت: استقلال  یکی از تیم‌های خوب فوتبال ما هست و حضور تماشاگران نیز به ما انگیزه بیشتری می‌دهد تا مقابل حریفان باانگیزه بیشتری به میدان برویم و با پیروزی‌های خود دل هواداران استقلال را شاد کنیم و این دوستی و رفاقت در بین بچه‌ها امسال هر تیمی را مقابل تیم عبداله ویسی با مشکل جدی مواجه خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aowxg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال استقلال قراردادش را فسخ کرد

پیراهن آبی بر تن هافبک قرمزپوش! +عکس
نقل و انتقالات لیگ هفدهم؛