تاریخ انتشار: 1397/09/06 12:48
کد خبر: 120105

چرخ تراکتور بدون این دو بازیکن نمی چرخد!

تراکتورسازی بدون دو مهاجم خارجی خود در این فصل تنها در دو دیدار به میدان رفته که در هر دو دیدار موفق به باز کردن دروازه حریف خود نشده است.
چرخ تراکتور بدون این دو بازیکن نمی چرخد!

تراکتورسازی لیگ هجدهم با تغییر مالکیت و تغییرات گسترده در کادرفنی و بازیکنان از تیم دهم فصل گذشته لیگ برتر به بالانشین جدول امسال تبدیل شده و تهدیدی جدی برای مدعیان کسب عنوان قهرمانی به حساب می‌آید.

البته اگر هماهنگی فعلی تراکتوری‌ها در همان ابتدای فصل اتفاق می‌افتاد، شاید آن‌ها حتی اکنون بالاتر از سپاهان و در رده دوم جدول قرار داشتند. ابتدای فصل و ناهماهنگی ستاره‌های تراکتورسازی باعث شد یک پیروزی در پنج بازی ابتدایی داشته باشند و کمی از قافله قهرمانی عقب بیفتند. تراکتورسازان که این روزها به فرم ایده‌آل رسیده‌اند، هم دومین خط حمله لیگ برتر و هم دو نفر از بهترین گلزنان لیگ هجدهم را در اختیار دارند. لی اروین و آنتونی استوکس، دو بازیکن تاثیرگذار تراکتورسازان هستند که ۱۴ گل از ۲۴ گل این فصل شاگردان محمد تقوی را به ثمر رسانده‌اند و از مهره‌های کلیدی این تیم برای رسیدن به رده سوم لیگ بوده‌اند.

اگرچه درخشش استوکس در جام حذفی نتوانست مانع حذف سرخپوشان تبریزی شود اما باعث شد که مهاجم گران‌قیمت ایرلندی توانایی‌های خود را اثبات کند. تراکتورسازی این فصل ۱۳ بازی در لیگ و یک بازی در جام حذفی پشت سر گذاشته که البته در این تعداد بازی‌ها، اروین و استوکس تنها مقابل نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس حضور نداشتند و در هر دو دیدار، تراکتورسازی از زدن گل عاجز ماند. این در حالی است که در ۱۲ دیدار دیگر، زمانی که هر دو بازیکن یا حداقل یکی از آن‌ها به میدان رفته، توانسته عملکرد خوبی در آن دیدار داشته باشد.

ضعف گلزنی بدون این دو مهاجم خارجی در تراکتورسازی مشهود است و چرخ تراکتور محمد تقوی، در جاده لیگ برتر، کندتر حرکت می‌کند. اروین هنوز به ایران برنگشته و تکلیف او هنوز مشخص نیست اما علی‌رغم حضور استوکس در تبریز، باشگاه و سرمربی جریمه‌ای را برای مهاجم ایرلندی در نظر گرفته‌اند تا به او یادآوری کنند که تراکتورسازی مانند "هیبرنیان" و "آپولون" نیست که هر موقع دلش خواست در تمرین حاضر نشود.

شاگردان محمد تقوی این هفته در تبریز با پارس جنوبی جم که یکی از رقبای اصلی آن‌ها در گرفتن سهمیه آسیایی است بازی دارند و سرمربی با اخلاق نماینده تبریز باید فکری به حال خط حمله تیمش بکند تا داستان ابتدای فصل برای تراکتورسازی خیلی زود تکرار نشود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ap5rl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مذاکره جدی فرشاد احمدزاده با تراکتورسازی تبریز