تاریخ انتشار: 1397/08/08 18:42
کد خبر: 123977

بهترین شرایط برای مربیان و بازیکنان پرسپولیس فراهم می شود

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از هتل محل اقامت پرسپولیس در توکیو بازدید کردیم تا همه چیز را برای حضور بازیکنان در ژاپن فراهم کنیم.
بهترین شرایط برای مربیان و بازیکنان پرسپولیس فراهم می شود

حسین خبیری در خصوص سفر گروه اول کاروان تیم پرسپولیس به ژاپن، گفت: از زمانی که به توکیو آمدیم دو نماینده از سوی باشگاه کاشیما در کنار ما حضور دارند و تمام مسائل مربوط به تیم پرسپولیس را رتق و فتق می‌کنند.

وی ادامه داد: ما به محض ورود به هتل مایتایس سالن کنفرانس، باشگاه ورزشی و رستوران هتل را بازدید کردیم و مواردی که لازم بود را به اطلاع ژاپنی‌ها رساندیم. به هر حال ذائقه غذایی ما در ایران با کشور ژاپن متفاوت است و این مسائل را به آنها اعلام کردیم تا همه چیز طبق برنامه پیش برود و طرف ژاپنی هم قول همگونه همکاری را به ما داد.

خبیری در پایان با تشکر از سفارت ایران در ژاپن افزود: بر خلاف سایر کشورهایی که می‌رفتیم سفارت ایران در کشور ژاپن همکاری بسیار خوبی با ما داشت و آقایان گودرزی و آزادی از سفارت ایران از لحظه ورود ما به توکیو در کنار ما هستند تا نماینده ایران هیچ مشکلی نداشته باشد. ما 24 ساعت زودتر از تیم پرسپولیس به توکیو آمدیم تا همه کارها روی روال انجام شود و امیدواریم که در زمان ورود تیم پرسپولیس بهترین شرایط برای مربیان و بازیکنان فراهم شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2apjvk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توافق پرسپولیس با کامیابی نیا  و مذاکره با دو بازیکن جدید
خبیری خبر داد