تاریخ انتشار: 1397/11/02 12:39
کد خبر: 112953

نگاهی ویژه به جلسه معارفه مدیرعامل جدید شاهین؛ از گلایه‌های تند باستین تا بوسه واعظی بر دست بزرگ شاهینی‌ها

ماجرای دو شغله بودن حسین باستین مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری و نامه اخیر سازمان بازرسی با استعفای وی خاتمه پیدا کرد.
نگاهی ویژه به جلسه معارفه مدیرعامل جدید شاهین؛ از گلایه‌های تند باستین تا بوسه واعظی بر دست بزرگ شاهینی‌ها

دوشنبه شب شهرداری بوشهر در جلسه‌ای با حضور همه سرمربیان این باشگاه از نونهالان تا بزرگسالان، مراسم تودیع باستین و معارفه واعظی را در حالی برگزار کرد که سه بازیکن باتجربه این تیم بنام‌های میلاد صارمی، مهدی چاهکوتاه زاده و سجاد بیرانوند نیز به نمایندگی از بازیکنان حضور داشتند.

حسین باسیتن که جمعه شب در برنامه رادیویی جمعه‌ها با ورزش، انتقاداتی را نسبت به برخی عوامل برکناری خود عنوان کرد اما در آخرین جلسه رسمی باشگاه کنایه‌های خود را با شدت بیشتری این بار عنوان کرد.

وی از هزینه‌های چند صد میلیونی خود در خوابگاه بازیکنان شاهین شهرداری حرف زد و انتقاداتی را نسبت به سرپرست سابق و دو عضو هیات مدیره به شکل جدی عنوان کرد. وی حتی در مورد ماجرای گلایه پاکبانان شهرداری هم حرف زد و گفت برخی از آنها می‌گویند از حقوق ما کم می‌شود تا به شاهین کمک شود که در این لحظه شهردار بوشهر رو به باستین گفت چنین چیزی اصلا صحت ندارد و با لحنی جدی به مدیرعامل سابق شاهین تاکید کرد این موضوع در حیطه کاری شما نیست!

مدیر عامل سابق شاهین شهرداری که در این جلسه سعی داشت از عملکرد خود دفاع کند، دو عضو هیات مدیره را نیز از کنایه‌های خود بی‌نصیب نگذاشت که یکی از آنها در پاسخ به او تنها به گفتن این جمله بسنده کرد که: به احترام حضور جمع و موسپیدان حاضر در جلسه جواب شما را نمی‌دهم!

در ادامه جلسه که محمود فکری سرمربی شاهین شهرداری نیز حضور داشت، عبدالمحمد پوربهی بزرگ شاهینی‌ها در بوشهر که مورد احترام همگان نیری می باشد، حکم سرپرستی مدیرعاملی واعظی را به وی داد که واعظی به احترام کسوت و بزرگی پوربهی ابتدا دست وی را بوسید و سپس حکم خود را تحویل گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2apmxl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیرعامل شاهین رسما استعفا داد
خبر فرتاک ورزشی تائید شد؛

 توافق محمودفکری با شاهین شهرداری بوشهر
مدیرعامل شاهین بوشهر: در کلیات توافق کرده‌ایم اما در جزئیات اختلاف نظر داریم