تاریخ انتشار: 1397/09/09 01:05
کد خبر: 119705

برتری پرگل اما سخت میلان در لیگ اروپا

​آث میلان توانست در دیداری آسان به دشواری از سد حریف گمنام خود عبور کند.
برتری پرگل اما سخت میلان در لیگ اروپا

 تیم فوتبال آث میلان ایتالیا که در فصل جدید عملکردی کاملا سینوسی را داشته است در هفته پنجم رقابت های لیگ اروپا و در دور برگشت، در ورزشگاه سن‌سیرو میزبان تیم گمنام دودلانژ از کشور لوگزامبورگ بود. این دیدار آن طور که بازیکنان آث میلان و طرفدارانش تصور می ‌ردند برای این تیم آسان از آب در نیامد.

نیمه اول این دیدار با توجه به امتیاز میزبانی و اختلاف قدرت دو تیم با گل‌زنی میلانی‌ها آغاز شد. کوترونه، جوان اول میلان توانست در دقیقه 21 گل اول روسونری را به ثمر برساند. اما با این گل بازیکنان دودلانژ تغییر رویه دادند و با طرح ریزی حملاتی بر روی دروازه رینا توانستند در دقیقه 39 به گل اول خود دست یابند.

با شروع نیمه دوم گویا میلانی‌‎ها در خواب غفلت فرو‌رفته بودند و این تروپل بود که از این غفلت استفاده کرد و در دقیقه 49 گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا در عین ناباوری تیم لوگزامبورگی در سن سیرو از میلان پر ادعا پیش بیافتد. در ادامه شاگردان گتوزو از خواب غفلت بیدار شدند و در دقیقه 66 توسط گل به‌خودی مدافع حریف بازی را به تساوی کشاندند.

بعد از این گل موتور گل‌زنی میلانی‌ها روشن شد و توانستند سه بار پیاپی به گل برسند. ابتدا چالهان اوغلو در دقیقه 70 گل برتری تیمش را به ثمر رساند. پس از این گل اسچنل، مدافع حریف گل چهارم روسونری را وارد دروازه خودی کرد و سپس بورینی بود که توانست گل پنجم آث میلان را به ثمر برساند تا این تیم بتواند بازی باخته را با نتیجه 5 بر 2 عوض کند.

نکته جالب توجه در این دیدار این بود که بازیکنان آث‌میلان می‌توانستند از همان ابتدا اختلاف خود را با دودلانژ افزایش دهند اما این جدال آسان را بر خود سخت کردند تا تیم گمنامِ لوگزامبورگی بتواند برای دقایقی بر بازیکنان سرشناس میلانی تسلط پیدا کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2apznk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آغاز تحقیقات پلیس ایتالیا درباره علت مرگ آستوری