تاریخ انتشار: 1396/08/13 19:36
کد خبر: 175177

انتقادهای رونالدو؛ تهمت بی اساس به زیدان!

به نظر نمی رسد انتقادهای رونالدو به زیدان منطق و دلایل مستدلی داشته باشد.
انتقادهای رونالدو؛ تهمت بی اساس به زیدان!

بعد از شکست سنگین برابر تاتنهام، رونالدو از رئال مادرید به علت صدور مجوز برخی بازیکنان برای جدایی به شدت گله کرد اما به نظر می رسد او ابتدا باید از دوست صمیمی خود په په شاکی باشد که 2 بار پیشنهاد تمدید قرارداد با کهکشانی ها را رد کرد.

په په که در حال حاضر در بشیکتاش بازی می کند اولین بار در تابستان سال قبل با پیشنهاد تمدید مواجه شد اما این مدافع پرتغالی تمایل داشت قراردادی 2 ساله امضا کند و نظر مدیریت با توجه به سن په په تمدید یک ساله بود.

په په که در حال حاضر شرایط خوبی در سوپرلیگ ترکیه دارد یک بار دیگر هم به علت تمایل زیدان با پیشنهاد کهکشانی ها مواجه شد اما باز هم از سوی او رد شد تا این مدافع 34 ساله بعد از سالها برنابئو را ترک کند.

دیگر بازیکنی که در تابستان مادرید را ترک کرد خامس رودریگز بود که هیچگاه این ستاره کلمبیایی در مورد جدایی مستقیما نظر خود را به زیدان مطرح نکرد.

همچنین آلوارو موراتا یک سال پیش به یکباره به رئال بازگشت و خروج او برای این تیم مهم نبود. این مهاجم به دنبال زندگی کردن دور از استادیوم سانتیاگو برنابئو به دلیل احساس اعتماد از سوی باشگاه بود.

آخرین گزینه نیز ماریانو مهاجم فعلی لیون بود که نتوانست سال قبل اعتماد زیزو را جلب کند و همه این بازیکنان به درخواست خودشان مادرید را ترک کردند پس شاید بهتر است رونالدو به جای انتقاد از زیدان از دوستان سابق خود علت جدایی شان را جویا شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ar5dy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از رونالدو می خواهم در تصمیمش تجدید نظر کند
زین الدین زیدان:

 زیدان به کنایه پیکه واکنش نشان داد
درباره قضاوت جانبدارنه داوران برای رئال مادرید؛