تاریخ انتشار: 1402/02/03 16:05
اتفاقات حاشیه‌ای دربی ۱۰۰ ؛
کد خبر: 7405

درگیری دروازه‌بان استقلال به خاطر یک هوادار| مجوز ورود تماشاگران به طبقه دوم آزادی صادر شد

دروازه بان تیم فوتبال استقلال به دلیل حمایت از تماشاگری که به زمین آمده بود، با ماموران انتظامی مجادله کرد که این اتفاق برای دقایقی جو سکوهای طرفداران آبی را ملتهب کرد.
درگیری دروازه‌بان استقلال به خاطر یک هوادار| مجوز ورود تماشاگران به طبقه دوم آزادی صادر شد

دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس از هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت ۱۶در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. حاشیه های قبل از این دیدار را در زیر خواهید خواند:

* هوادارای که برای گرفتن عکس با حسینی وارد زمین شده بود با برخورد ماموران انتظامی مواجه شد. دروازه بان استقلال از آنها خواست اجازه بدهند عکس بگیرد و خودش به بیرون زمین هدایتش کند اما مورد قبول ماموران قرار نگرفت و همین امر درگیری لفظی را ایجاد کرد.

* با پر شدن طبقه اول ورزشگاه، طبقه دوم بعد از مدتها به روی علاقمندان به فوتبال گشوده شد و تعدادی تماشای مقابل جایگاه در طبقه دوم مستقر شدند.

* یک گروه باستانی کار، قبل از شروع دربی حرکات نمایشی انجام دادند که مورد تشویق حاضرین در ورزشگاه قرار گرفتند.

* اتوبوس استقلال به محض ورود به ورزشگاه توسط هواداران استقلال متوقف شد و علاقه مندان به استقلال از سرمربی آبی پوشان خواستند که پرسپولیس را شکست داده تا یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شوند.

* عارف غلامی اولین بازیکن از استقلال بود که وارد زمین شد و مورد تشویق هواداران استقلال قرار گرفت البته طرفداران پرسپولیس هم او را بی نصیب نگذاشته و شروع به توهین علیه بازیکن استقلال کردند.

* ساپینتو در یک حرکت جالب، بازیکنان جوان تر خود را به زمین چمن فرستاد تا آنها هم با جو ورزشگاه شوند در حالی که نزدیک به ۷۰ دقیقه تا شروع بازی باقی مانده تمامی سکوهای ورزشگاه به طور کامل در اختیار طرفداران و تیم قرار گرفت و دیگر جایی برای نشستن نبود.

*تعداد زیادی از هواداران هم پشت درهای استادیوم ماندند و هنوز نتوانستند وارد ورزشگاه شوند.

* مهدی حیدری بازیکن سابق فوتبال ایران که چند سریال را هم به عنوان هنرپیشه در آن بازی کرده بود به استادیوم آمد و مورد تشویق هواداران دو تیم قرار گرفت.

* علی عبدالمالکی یکی از خوانندگان حال حاضر کشور به ورزشگاه آمد و مورد تشویق هواداران پرسپولیس قرار گرفت.

* در حالی که خیلی از تماشاگران بلیت در دست داشته و نمی توانستند وارد استادیوم شوند تعداد زیادی تماشاگر بدون بلیت و با هماهنگی برخی آقایان وارد ورزشگاه شده تا بازی را از نزدیک تماشا کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2arqg4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی/ ترکیب استقلال و پرسپولیس برای شهرآورد صدم اعلام شد