تاریخ انتشار: 1396/08/30 14:56
کد خبر: 172829

امان از گل نزن های استقلال؛ کاوه کجایی؟!

امان از گل نزن های استقلال؛ کاوه کجایی؟!

استقلال دو امتیاز مفت و مسلم را در مشهد از دست داد. آن هم در مقابل سیاه‌جامگانی که پنج بازی اخیر خود را باخته و هشت گل نیز خورده و تنها یک گل زده بود.

همان‌طور که انتظار می‌رفت استقلال هماهنگ‌تر و روان تر از بازی‌های قبلی خود در میدان ظاهر شد و تنها ضعف مهاجمان این تیم در گلزنی باعث شد تا این تیم نتواند سه امتیاز بازی در مشهد را از آن خود کند. شفر در غیاب شجاعیان و زکی‌پور، تغییراتی در ترکیب تیمش نسبت به بازی قبل داده بود که مهمترین آنها بازگشت فرشید اسماعیلی به خط میانی و استفاده همزمان از جابر انصاری و شهباززاده در خط حمله بود. ضمن اینکه شفر بلاخره متقاعد شد تا از روزبه چشمی در خط میانی استفاده کند.

تا قبل از بازی دیروز نمی‌شد تنها مهاجمان استقلال را عامل اصلی ضعف استقلال در گلزنی دانست چرا که در بازی‌های قبل و به خصوص تا قبل از بازی مقابل پرسپولیس استقلال در خلق موقعیت گل نیز ضعف‌هایی جدی داشت. اما بازی دیروز نشان داد که مهاجمان این تیم آمادگی ذهنی لازم برای گلزنی را ندارند. به خصوص این عدم تمرکز لازم در مورد سجاد شهباززاده صدق می‌کند که قبلا نشان داده بود که اگرچه یک مهاجم قاتل و همیشه گلزن نیست اما قدر موقعیت‌های خوب را هم می‌داند. اما اودر بازی دیروز طوری ضربات آخر را به توپ زد که مشخص بود تمرکز کافی برای گل زدن را ندارد و انتقادات اخیر از او و سایر مهاجمان استقلال بر عملکردش تاثیر گذاشته است.

مهمترین خسران استقلال در فصل نقل و انتقالات از دست دادن کاوه رضایی بود. مهاجمی که در ترکیب فصل پیش استقلال بدون جانشین بود. اما جدایی کاوه از استقلال غیر قابل اجتناب بود و این بازیکن حتی اگر مدیران استقلال پیشنهاد مالی خوبی هم پیش روی او قرار می‌دادند به خاطر رسیدن به تیم ملی مجبور بود که از استقلال و لیگ ایران جدا شود. اما جانشینان رضایی نتوانسته‌اند گوشه‌ای از بازی‌های تاثیرگذار او در استقلال را تکرار کنند. به نظر می‌رسد با اتفاقات دیروز شفر در خرید یک مهاجم گلزن برای تیمش در نیم‌فصل مصرتر خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2arryv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدایی قطعی شماره 7 از جمع شاگردان شفر