تاریخ انتشار: 1396/10/06 00:54
کد خبر: 167529

ستاره ولزی کهکشانی ها؛ امید زیدان در روز های آیند

به نظر می رسد ستاره ولزی کهکشانی ها شرایط بازی در 90 دقیقه را پیدا کرده است و زیدان می تواند روی درخشش او حساب ویژه ای باز کند.

ستاره ولزی کهکشانی ها؛ امید زیدان در روز های آیند

  رئال مادرید پس از شکست 3_0 در ال کلاسیکو حالا نیاز به یک جرقه دارد زیدان را امیدوار به آینده کند، گرت بیل بازیکنی است که توانایی احیای کهکشانی ها را دارد.

بیل در مقابل بارسلونا هم توانست سلامتی خود را حفظ کند تا با وقفه ای که در تعطیلات کریسمس به وجود آمده،  آماده تر از همیشه برای بازگشت به میادین است، به نظر می رسد ستاره ولزی کهکشانی ها  9 قیقه مقابل الجزیره، 11 دقیقه در فینال جام باشگاه های جهان مقابل گرمیو و 18 دقیقه مقابل بارسلونا پس از سپری کردن مصدومیتش فرصت بازی پیدا کرده است.

بیل، رونالدو، ایسکو و بنزما در این فصل به ندرت در کنار یک دیگر بازی کرده اند، زیدان حالا برای بازی های بعدی تیمش گزینه های بیشتری برای چیدمان نفرات تیمش در زمین دارد، کهکشانی ها 4 ژانویه باید در کپا دل ری بازی کنند و پس از آن 7 ژانویه باید در لا لیگا به سلتا برود. حالا باید دید سرمربی فرانسوی رخی بلانکو برای دیدار های آینده تیمش کریم بنزما را بر روی نیمکت خواهد نشاند یا با بازی ندادن به ایسکو یک بار دیگر فرصت کنار هم بودن به BBC  را به مهاجمان تیمش می دهد.

درست است که بیل در طول فصل زیاد مصدوم می شود ولی هرگاه در زمین بوده برای تیمش تاثیر گذار ظاهر شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2arxql

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین وضعیت مصدومان رئال از زبان  زیدان