تاریخ انتشار: 1396/10/12 18:36
کد خبر: 166553

فتاحی: چوب خط باشگاه پرسپولیس پر شده بود

فتاحی فتاحی مسئول مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: ما که نباید برای برنامه سازمان لیگ از سرمربی پرسپولیس و مسئولان این باشگاه اجازه بگیریم.
فتاحی: چوب خط باشگاه پرسپولیس پر شده بود

 سعید فتاحی درباره اظهارات افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس مبنی بر اینکه بعضی از آقایان در رادیو و مطبوعات از قبل رای انضباطی و محرومیت باشگاه‌ها را اعلام می‌کنند، گفت: دقیقا منظور آقای پیروانی من بودم چرا که من رای را به باشگاه‌ها ابلاغ می‌کنم. برای مثال بازی‌های استقلال و پرسپولیس. اگر در این بازی ها هواداران بطری پرتاب کنند یا کاری انجام دهند من رای را اعلام می کنم. با توجه به اینکه چوب خط‌های باشگاه پرسپولیس زیاد بود من به همه خبرنگاران از قبل رای کمیته انضباطی را اعلام کردم که شاید این باشگاه محروم شود.  فکر نمی‌کنم چیز خاصی باشد. در حال حاضر اگر هم تیمی محرومیت داشته باشد از قبل اعلام می‌کنم.

وی در ادامه گفت: در خصوص جام حذفی باید بگویم آقای پیروانی اولا آن زمان سرپرست پرسپولیس نبود. می‌توانید از خوردبین سؤال کنید. شب قبل در خصوص این بازی با توجه به آلودگی هوا سرپرست باشگاه پرسپولیس را مطلع کردم که باید منتظر شویم ببینیم فردا شرایط آلودگی هوا چطور است. چون معلوم نبود که بازی قرار است برگزار شود یا خیر. من هم ساعت 11 به باشگاه پرسپولیس اعلام کردم طبق قانون رفتار کردیم و فکر نمی‌کنم مشکلی باشد.

همچنین مسئول برگزاری سازمان لیگ در ادامه در خصوص صحبت‌های برانکو گفت:  با بیشتر رسانه‌ها در این خصوص صحبت کردیم ولی ما که نباید برای برنامه سازمان لیگ از سرمربی پرسپولیس و مسئولان این باشگاه اجازه بگیریم. اگر تغییراتی صورت گرفته است به خاطر این است که بیشتر بازی‌ها پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود. بازی استقلال و ذوب‌آهن یکشنبه انجام می شود. به این ترتیب برنامه تغییر کرد. باید بگویم برنامه‌های سازمان لیگ از قبل مشخص شده است و هیچ تغییری صورت نگرفته است.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا نامه‌ای از سوی سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ایران بابت برنامه‌های کی‌روش به باشگاه‌ها صادر شده است یا خیر،‌گفت:‌ما دو دفعه به تمام باشگاه‌ها نامه ارسال کردیم چرا که نمی‌دانستیم نفرات دعوت شده به تیم ملی چه کسانی هستند. برای همین به تمام باشگاه‌ها ابتدا برج هشت نامه ارسال کردیم و برای اطمینان هم روز گذشته باز هم نامه‌ای را به فدراسیون فرستادیم تا از برنامه کی‌روش و تائیدیه فدراسیون فوتبال مطلع شوند. بعد از بازی لیگ هم بازیکنان دعوت شده به تیم ملی می‌توانند در اختیار کی‌روش قرار گیرند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2arydk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نمایندگان ‏AFC‏ در باشگاه پرسپولیس