تاریخ انتشار: 1396/10/11 13:23
کد خبر: 166753

یک فرصت ویژه؛ شاگردان برانکو رکورد خودشان را می شکنند؟

پرسپولیس در لیگ برتر شانزدهم با ارائه های بازی های بسیار خوب، علاوه بر کسب عنوان قهرمانی توانست رکوردهای متعددی را به نام خود ثبت کند.
یک فرصت ویژه؛ شاگردان برانکو رکورد خودشان را می شکنند؟

 یکی از رکوردهای ویژه ای که سرخپوشان در فصل گذشته به آن دست یافتند، کسب ۲۰ پیروزی از ۳۰ مسابقه در طول فصل بود که این تعداد پیروزی برای نخستین بار در تاریخ لیگ برتر توسط یک تیم به دست آمد. نکته حائز اهمیت اینکه حتی در ادواری که لیگ برتر ایران با حضور ۱۸ تیم در طی ۳۴ هفته برگزار می شد، باز هیچ تیمی موفق به کسب این تعداد پیروزی نشده و هیچ تیمی به بیشتر از ۱۹ برد نرسیده بود.

تکرار یا بهبود رکورد فصل گذشته سرخپوشان کاری بس دشوار است؛ اما آیا پرسپولیس آماده و هماهنگ برانکو که در کسب رکوردهای جدید تبحر خاصی دارد، باز هم می تواند رکورد خودش را بهبود بخشیده و به حدنصاب تازه ای دست یابد؟

عملکرد پرسپولیس تا هفته هفدهم فصل گذشته

Untitfffffled

 

با وجود دشوار بودن، اما این مأموریت برای شاگردان برانکو غیرممکن نیست. سرخپوشان در حال حاضر وضعیت بهتری در مقایسه با مقطع زمانی مشابه در فصل قبل دارند. فصل گذشته، این تیم در پایان هفته هفدهم، ۱۱ برد و ۵ مساوی و یک باخت داشت و با وجودی که در ادامه رقابتها ۳ شکست دیگر برابر حریفان متحمل شد، اما در پایان فصل توانست به ۲۰ پیروزی دست یابد. اما در لیگ برتر هفدهم پرسپولیس حتی وضعیت بهتری دارد و در پایان هفته هفدهم، ۱۲ برد و ۴ مساوی و یک باخت دارد.

 

عملکرد پرسپولیس تا هفته هفدهم فصل جاری

Untitlffffhthed

 

بنابراین، پرسپولیس امسال در مقایسه با مقطع زمانی مشابه در سال گذشته، حتی یک برد بیشتر دارد؛ با فرض اینکه سرخپوشان در ادامه رقابتها مثل نیم فصل دوم سال گذشته، ۳ بازی را هم به حریفان واگذار کنند، باز هم فرصت رکوردشکنی و کسب بیش از ۲۰ پیروزی را تا پایان فصل خواهند داشت. در صورتی که چنین اتفاقی عملی شود، رکوردی بی نظیر و دور از دسترس توسط برانکو و شاگردانش به ثبت خواهد رسید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aryry

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ریکاوری پرسپولیس پس از تساوی با فولاد خوزستان/جلسه سیدجلال و افشین پیروانی