تاریخ انتشار: 1398/01/08 19:47
کد خبر: 105329

سایپا 0 - نساجی 0؛ نساج ها خوشحال تر از نارنجی پوشان از این تک امتیاز

در هفته بیست و سوم لیگ برتر تیم سایپای تهران مقابل نساجی قائم شهر صف‌‍آرایی کرد و در پایان شاگردان علی دایی و مجید جلالی به تساوی بدون گل دست یافتند. این نتیجه مساوی بیشتر تیم قائم شهری را خوشحال کرد.
سایپا 0 - نساجی 0؛ نساج ها خوشحال تر از نارنجی پوشان از این تک امتیاز

با شروع نیمۀ اول، دو تیم کار را به آرامی آغاز کردند و در چند صحنه هم خطرناک ظاهر شدند اما با بی‌دقتی بازیکنان هر دو تیم، توپی راهی دروازه‌ها نشد تا در یک نیمۀ کسل‌کننده با تساوی بدون گل به رختکن بروند تا با استراحتی 15 دقیقه‌ای راهی نیمۀ دوم مسابقه شوند.

با سوت آغاز نیمۀ دوم، شاگردان علی دایی توپ‌ومیدان را در اختیار گرفتند و در چند صحنه هم خطرناک ظاهر شدند اما هر چه تلاش کردند موفق به گل‌زنی نشدند. در مقابل هم شاگردان مجید جلالی کمی رو به جلو بازی کردند اما آنها هم به مانند تیم میزبان از موقعیت‌های معدود خود استفادۀ لازم را نبردند تا با همین نتیجۀ بدون گل به کار خود خاتمه دهند.

سایپا: حامد فلاح‌زاده، رضا علیاری، مهرداد کفشگری، علی دشتی، سید ابوالفضل جلالی، آرمان رمضانی، امید دره، محمد صادق بارانی، امید جهانبخش، سید پیمان میری و امیرحسین حسین زاده

نساجی: حامد لک، جورجی گولسیانی، مهرداد عبدی، مجتبی ممشلی، لاشا توتادزه، محمد آبشک، علی‌اصغر عاشوری، آرفنگ دافه، علی شجاعی، سجاد آشوری و محمدمهدی نظری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2awoqk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صنیعی‌فر از مالکیت باشگاه نساجی کناره گیری کرد