تاریخ انتشار: 1397/12/08 22:19
پیش بازی پارس جنوبی - سایپا؛
کد خبر: 108353

سکوت ادامه دار تارتار به احترام هواداران؛ شهریار به دنبال پاره کردن نوار ناکامی

درچارچوب هفته بیستم دوتیم پارس جنوبی و سایپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
سکوت ادامه دار تارتار به احترام هواداران؛ شهریار به دنبال پاره کردن نوار ناکامی

پارس جنوبی بعد از برد خوب مقابل نساجی مازندران در دیدار با استقلال شکست خورد اما همچنان در رده هفتم جدول حضور دارد که رتبه‌ای مناسب و خوب برای این تیم محسوب می‌شود مهدی تارتار اعلام کرده به احترام هواداران تیمش  تا پایان فصل در مورد مشکلات مالی حرفی نمی‌زند و او و بازیکنانش با تمام توان برای موفقیت پارس جنوبی تلاش می‌کنند.

شاگرد سابق دایی می‌داند کار سختی مقابل سایپا دارد سایپایی که در هفته‌ اخیر در آن تغییرات مدیریتی رخ داد و مدیرعامل جدید باشگاه آمده تا به اوضاع این باشگاه سرو سامانی بدهد به خصوص اینکه کارکنان باشگاه سایپا نامه سرگشاده تندی خطاب به دایی نوشتند و اظهار نظرهای سرمربی را بی احترامی به خود دانستند. به هر حال سایپا در زمینه فنی خوب نتیجه نگرفته است و ۱۰ هفته است که در لیگ برتر رنگ برد را ندیده و باید دید در این مسابقه تیم دایی نوار ناکامی‌هایش را قطع خواهد کرد یا در این دیدار خارج از خانه دستش به سه امتیاز نمی‌رسد!

نکته جالب این مسابقه روابط دوستانه دو سرمربی است تارتار و دایی در مقطعی در پرسپولیس همکار  بودند و این دو تیم معمولا باهم بازی دوستانه‌هم برگزار می‌کنند به خوبی از یکدیگر شناخت دارند. بازی رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود سایپا به پایان رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2awqxk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی پرگل سایپا و پارس جنوبی در دیداری دوستانه