تاریخ انتشار: 1398/03/10 17:44
کد خبر: 98177

شقیری: یک فینال بزرگ را پیش رو داریم

ستاره سوئیسی لیورپول، تیمش را شایسته کسب عنوان قهرمانی در چمپیونزلیگ می داند.

فردا شب در ورزشگاه واندا متروپولیتانوی مادرید، شاهد یک فینال تمام انگلیسی بین لیورپول و تاتنهام در لیگ قهرمانان خواهیم بود. اتفاقی که پس از 11 سال رخ خواهد داد.

لیورپول سابقه 5 قهرمانی اروپا دارد ولی تاتنهام اولین فینال لیگ قهرمانان خود را تجربه می کند. این چهارمین فینال لیورپول با هدایت کلوپ از سال 2015 است و در سه فینال قبلی، مرد آلمانی بازنده بوده است.

ژردان شقیری اما اطمینان دارد که لیورپول این بار قهرمان خواهد شد. او با تاک اسپورت گفت:« کلوپ همیشه آرام و بدون استرس است و ما در تمرین و پس از تمرین، لحظات شاد و خوبی داریم. او همیشه مثبت فکر می کند. کلوپ برای ما هر کاری انجام می دهد و ما هم برای او هر کاری انجام خواهیم داد. به خاطر کلوپ هم که شده می خواهیم تاتنهام را شکست داده و قهرمان شویم.»

شقیری ادامه داد:« لیورپول مستحق قهرمانی است. ما فصل خوبی را پشت سر گذاشته ایم و حالا یک فینال بزرگ را پیش رو داریم. هر کاری برای فتح جام خواهیم کرد؛ چرا که این باشگاه، هواداران و همه بازیکنان، شایسته اش هستند.

اگر قهرمان شویم، اتفاق بسیار ویژه ای خواهد بود. تاتنهام تیم بزرگ و خوبی است و این را ثابت کرده اند. بازی دشواری خواهد بود ولی به خودمان ایمان داریم. فینال 90 دقیقه و شاید بیشتر است و ممکن است در آن هر اتفاقی رخ دهد.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2awx8k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خروج شقیری از لیورپول به دلیل مسائل سیاسی!