تاریخ انتشار: 1402/05/15 20:04
کد خبر: 1477

شوک به یحیی در آخرین دیدار تدارکاتی : تیم دوم پرسپولیس افتضاح بود

پرسپولیس در آخرین بازی تدارکاتی پیش فصل مقابل فجرسپاسی شکست خورد.
شوک به یحیی در آخرین دیدار تدارکاتی : تیم دوم پرسپولیس افتضاح بود

پرسپولیس شنبه شب مقابل فجرسپاسی سه بر یک شکست خورد که احتمالاً این آخرین بازی تدارکاتی سرخ‌هاست. البته شکست در بازی تدارکاتی چندان مهم نیست و نتیجه معمولاً آخرین چیزی است که در نظر گرفته می‌شود ضمن اینکه پرسپولیس با تیم دوم خود در این مسابقه حاضر شد اما آنچه اهمیت دارد کیفیتی است که تیم دوم یحیی در این دیدار ارائه داد.

 

بازیکنان اصلی و ترکیب نخست پرسپولیس پنجشنبه شب مقابل نساجی بازی کردند اما تیم دوم یا ذخیره‌ها با ارنج امیررضا رفیعی، فرشاد فرجی، گئورگی گولسیانی وحدت هنانوف، محمدمهدی احمدی، سینا اسدبیگی، مسعود ریگی، امید عالیشاه، محمد عمری، علیرضا خدادادی و مهدی عبدی به مصاف فجرسپاسی رفتند که با نمایشی ضعیف اولین و آخرین شکست پرسپولیس در بازی‌های تدارکاتی پیش فصل را رقم زدند.

 

تیم دوم پرسپولیس در این بازی به معنای واقعی کلمه افتضاح بود. سازمان دفاعی این تیم بسیار ضعیف بود و بازیکنان فجر بارها پشت دفاع پرسپولیس صاحب توپ شدند. نیمه دوم این بازی کاملاً یکطرفه به سود فجرسپاسی بود و به نظر می‌رسید بازی دو سال قبل پرسپولیس مقابل الهلال که حریف تیم یحیی را در مشتش گرفته بود، تماشا می‌کنید. تنها گل پرسپولیس در این بازی با پنالتی گولسیانی به دست آمد اما سرخ‌ها سه گل در جریان بازی خوردند و موقعیت‌های زیادی هم به حریف دادند.

پرسپولیس در این بازی یکی دو موقعیت نصف و نیمه با ارسال کرنر خلق کرد و یک موقعیت خوب هم داشت که عبدی گل نزد. در نقطه مقابل فجر سپاسی فوق‌العاده نترس و عالی بازی کرد و کاملاً بر میدان مسلط بود تا جایی که پرسپولیسی‌ها باید خوشحال باشند که با اختلاف دو گل از این تیم شکست خوردند.

 

کیفیت تیم دوم یحیی در این بازی آنقدر پایین بود که به شرایط بدنی و فنی بازیکنان داخل زمین شک می‌کردید چرا که هیچ چیزی برای ارائه نداشتند و با این شرایط ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم بدون ابهام شد و کاملاً مشخص است که این نفرات ذخیره شانسی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی ندارند./ایران ورزشی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2axgg4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخشش هافبک سابق پرسپولیس با سه پاس گل!